Lees hier al het nieuws over Hogwarts!

HogwartsKrant week 10


EXAMENS-RAPPORTEN


Sommige van jullie hebben de tussen-examens gemaakt! Als je het examen hebt gemaakt dan staat je cijfer in het hokfdstuk: RAPPORTEN 2.


ZWERKBAL WEDSTRIJD

Deze week hadden we weer een spannende wedstrijd. Ravenklauw tegen Zwadderich. Ravenklauw heeft gewonnen, gefeliciteerd!
Hier zijn wat reacties van de wedstrijd:

ToothlessFan
Goed gedaan, Ravenclauw

_SuRvIvOr_
*vliegt teleurgesteld omlaag maar feliciteerd het team van Ravenclaw en random Ravenclaws die ik tegenkom XD

MusicIsLife12
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO

WE HEBBEN GEWOOOOONNEN WE HEBBEN GEWOOOONNEN JEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Cliodna 2
WHOEEEEEEEHOEEEEEEHOEEEEEEEEE 


RECLAMES

Luna's rubriek: Heb jij een vraag of wil je over iets praten? Stuur dan nu een privebericht naar Hogwartsgirl_ met het onderwerp: Luna's rubriek ) en stel de vraag!

Madam Plijster helpt:
Ben je ziek of heb je iets zet het dan hier in de comments! Madam Plijster helpt je.

Vraag aan leraar: heb jij een vraag aan een leraar? Over huiswerk, of je wilt bijles. Dat kan! Stuur een prive bericht naar Hogwartsgirl_ met het onderwerp (bijv.) Professor Zwamdrift. En stel je vraag!!


AFDELINGSPUNTEN!

Vanaf nu gaan we ons meer bezig houden met de afdelingspunten. Vanaf nu als er een nieuwe les online staat moet je er ook bij zetten in welke afdeling je zit dan kan de leraar afdelingspunten er bij op tellen als je jouw huiswerk hebt gemaakt!


STUDENTEN INTERVIEWEN!

Vandaag gaat Lola (MusicIsLife12), Evelien (Cliodna) interviewen voor de schoolkrant!:

Lola: Hoi Evelien, (Cliodna) mag ik je wat vragen stellen over onze school?
Evelien: Natuurlijk mag dat! Vraag maar raak, ik sta open.
Lola: Oke, de eerste vraag is: Wat denk je dat beter kan aan deze school?
Evelien: Oehh de eerste vraag is al meteen erg lastig, eerlijk gezegd loopt de school wel op rolletjes. Maar wat beter kan is denk ik het afdelingspunten systeem. Ik vraag me vaak af hoeveel punten de afdelingen hebben en misschien zouden de afdelingen wel punten kunnen verdienen als het huiswerk goed gemaakt is. Natuurlijk is dat wel meer werk voor professor Perkamentus dus is dat lastig.
Lola: Oke, enne, Wie is je favoriete leraar en waarom?
Evelien: Mijn favoriete leraar is professor Hagrid, je kan altijd langskomen als er wat is en hij helpt ook goed.
Lola: Okee dan, en wie is dan je minst favoriete leraar, en wat kan hij/zij beter doen?
Evelien: Mijn minst favoriete leraar is professor Zwamdrift, de lessen zij saai en ik leer er niet veel. Met de theekopjes zag ik niks en ik vind de lessen niet zo nuttig. Misschien kan er ook wat in de les verteld worden over de geschiedenis van de waarzeggerij en hoe het is ontstaan en hoe vaak het voorkomt. Dan worden de lessen niet alleen maar gevuld met handlezen en in kopjes kijken.
Lola: Wie zou jij denken die, op professor Perkamentus na, een goed schoolhoofd zou kunnen zijn?
Evelien: Lastig, lastig, ik denk dat iedereen wel een goed schoolhoofd zou kunnen zijn, mij lijkt het echt supergaaf om zelf een keer schoolhoofd te zijn, of dat een paar leerlingen de leiding voor een dag overnemen, dat zou gaaf zijn. Verder is er niet echt iemand waar ik van denk dat die een echt goed schoolhoofd zou zijn. En Professor Perkamentus doet het uitstekend dus tja...
Lola: Okee, en wat is je favoriete vak, en waarom?
Evelien: Ik denk dat mijn favoriete vak Astronomie is. Ik vind het een erg interessant vak, alleen er worden niet echt vaak lessen over gegeven. Want de ene keer is er te veel bewolking en de andere keer regent het. (Ja ik weet dat er wolken moeten zijn om het te laten regenen) Maar Verweer Tegen Zwarte Kunsten vind ik ook erg interessant en Bezweringen. En ik vind natuurlijk verzorging van fabeldieren ook super tof!
Lola: En wat is dan je minst favoriete vak, en wat kan dat vak beter doen?
Evelien: Waarzeggerij, maar eigenlijk heb ik dit antwoord al gegeven bij de 3e vraag.
Lola: Oke, heel erg bedankt dat ik vragen mocht stellen! Doeg!
Evelien: Het was leuk om geïnterviewd te mogen worden! Bye, doei, dag, groetjes!

Reageer (1)

  • StarTrekkie

    Hoe kan je zelf geïnterviewd worden? Wordt je gwn uitgekozen of moet je het gwn vragen?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen