De finale opdracht is niet persé de leukste, of het meest originele, maar een opdracht die wat dichter bij een echt verhaal zit. Een verhaal waar je over na moet denken om het leuk te maken voor een ander én vooral iets van je zelf. Je eigen plezier in het schrijven is namelijk belangrijker dan van andere lezers.

Deze opdracht heeft een aantal onderwerpen en zinnen die je in je kort verhaal moet verwerken.
De onderwerpen waar je aan moet houden (verzonnen door de finalisten) zijn:
- Verboden
- Games
- Realiteit.

De zinnen die je in je verhaal moet gebruiken zijn:
- "Hij liet me los, veel te laat, maar voor mij veel te snel."
- "Het kon niet zo zijn, want wonderen bestonden niet."
- “Ach, wie houd ik voor de gek?”
- “Mag ik het ook eens vasthouden?”
- “Ik had gehoopt dat het anders ging.”
- “En dat was het moment dat ik jou zag.”

Zorg dat je alles in je verhaal verwerkt, zodat een perfecte score mogelijk kan worden gemaakt .
Extra regels bij deze opdracht is, dat het verhaal geen klein verhaal wordt (in vergelijking tot de andere opdrachten).
Gebruik in dit verhaal minstens 1750 woorden.
Daarbij mogen alle genres worden gebruikt (behalve fanfictie).

De puntentelling van deze opdracht staat weer op 0, zodat iedereen evenveel kans maakt om te winnen. Bij deze opdracht kunnen er 200 punten behaald worden (2 juryleden dus 100 x 2), de punten waarop we jureren, zijn:
- Hoe de opdracht is uitgevoerd. (30)
- De originaliteit van het verhaal. (20)
- Of het verhaal vlot te lezen valt. (10)
- Of de interesse van de juryleden is gewekt. (10)
- Spelling en punctuatie. (10)
- Grammatica (10)
- Sfeer en spanning. (10)

De deadline van de opdracht is dinsdag 1 september 20:00.

Daarna duurt het nakijken een aantal dagen, waarna de winnaar zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt, en daarbij de prijs van 10 credits en 3 maanden lang reclame op mijn profiel voor 1 creatie van de winnaar.

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben beleefd bij deze wedstrijd, en genieten van deze finale opdracht!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen