De finale opdracht is niet persé de leukste, of het meest originele, maar een opdracht die wat dichter bij een echt verhaal zit. Een verhaal waar je over na moet denken om het leuk te maken voor een ander én vooral iets van je zelf. Je eigen plezier in het schrijven is namelijk belangrijker dan van andere lezers.

Deze opdracht heeft een aantal onderwerpen en zinnen die je in je kort verhaal moet verwerken.
De onderwerpen waar je aan moet houden (verzonnen door de finalisten) zijn:
- Verboden
- Games
- Realiteit.

De zinnen die je in je verhaal moet gebruiken zijn:
- "Hij liet me los, veel te laat, maar voor mij veel te snel."
- "Het kon niet zo zijn, want wonderen bestonden niet."
- “Ach, wie houd ik voor de gek?”
- “Mag ik het ook eens vasthouden?”
- “Ik had gehoopt dat het anders ging.” -> ovt aangepast naar ovtt
- “En dat was het moment dat ik jou zag.”

Zorg dat je alles in je verhaal verwerkt, zodat een perfecte score mogelijk kan worden gemaakt .
Extra regels bij deze opdracht is, dat het verhaal geen klein verhaal wordt (in vergelijking tot de andere opdrachten).
Gebruik in dit verhaal minstens 1750 woorden.
Daarbij mogen alle genres worden gebruikt (behalve fanfictie).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen