Foto bij Optreden

Eindelijk begon het optrede dan

Ik klom over het hek wat voor het puduim stond. Over 5 minuten zouden de deuren opengaan.Ik leunde een beetje over het hek heen toen ik opeen allemaal stemmen hoorden. Ik keek achter mij. De fans kwamen masaal binnen gerend. Er kwamen al wat mensen naast me staan. Ik keek naar recht, die mensen ken ik niet. Toen keek ik naar links. Rick zei ik. Rick keek me verbaast aan. "Oow Melissa" zei hij toen. We waren een tijdje aan het praten over rammstein enzo toen de ligten uit gingen. De muziek begon. Na een tijdje kwam mijn broer opgelopen en begon ik te juigen. Rck keek naar me. "waar zijn je vrienden eigelijk"? vroeg ik opeens. Rck trok zijn schouders op. "Ergens"zei hij. Ik keek hem even aan en keek toen weer na mijn broer. Hij speelde weer echt geweldig. Toen kwam Till op lopen en de hele zaal begon weer te schreeuwen. Richard keek me lachend aan. Rick zag dat hij naar me lachte. Hij keek van Richard naar mij, en van mij weer naar Richard. Hij kreeg grote ogen. Maar zei niks. Ik zong alle liedjes van voor tot achter mee. Best maf om fan te zijn van je eigen broer zijn band. Till liep van het podium af. Ze gingen Asche zu Asche spelen. Till kwam terug met zijn vuur masker. Mijn broer had er ook een op. Ik vond dit altijd een eng stuk. Stel dat het fout zou gaan. Rick bleef maar na me kijken. "Heb ik wat van je aan"? vroeg ik daarom. Rcik schudde alleen zijn hoofs. Na een paar liedjes was het pauze. Rick vroeg of ik iets wou drinken. "Ja doe maar een Cola zei ik. Rick liep naar het kraampje met drinken. Na een kwartjiertje kwam hij terug. Hij keek me best lang aan toen hij me de beker gaf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen