Foto bij Rick

Dit is een foto van Rick

Hij makte me verlegen en ik keek blozen naar mijn voeten. "Mag ik je wat vragen"? vroeg Rick. Ik keek hem aan en knikte van ja. "uuuh,, Nou,, Ben jij soms familie van Richard"? vroeg hij toen. Ik keek verbaast aan. "waarom vraag je dat"? Vroeg ik op mijn beurt. Rick trok zijn schouders op. "Je lijkt TE veel op hem"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. Toen ging het licht weer uit. De band kwam weer opgelopen. Ze deden eindelijk sonne mijn favo nummer. Ik keek Rick aan en zei dat het mijn lievelings nummer was. Rick keek me lachend aan.
Na het optreden vroeg hij of hij mijn nummer mocht. Ik vond het geen probleem dus gaf ik mijn nummer. Ik zei dat ik even wat wou drinken. "oke"zei Rick en liep met me mee. Nu trakteerde ik hem op drinken. we bleven nog wat praten over het oprteden. Toen ik me omdraaide was de zaal opeens helemaal leeg. "Ik moet maar eens gaan"zei Rick. Ik keek even om me heen. "Ik ga wel even mee"zei ik. Ik stuurde Richard een sms dat ik al naar het hotel was met een jongen. Ik kreeg een smsje teruh: wel voor zichtig he. Ik lachte in me zelf.We liepen het gebouw uit en liepen richting de bus halte. Ja ik De zus van Richard ging met een bus terug naar het hotel. Rick sloeg een arm om mijn middel, en keek me aan. Ik lachte na hem. "Ik zal even kijken hoelang we moeten wachten"zei hij toen we bij de bushalte waren. Ik ging al op het bankje zitten. "10 minuten wachten"zei Rick toen die naastme kwam zitten. "valt mee"antwoorde ik.
Eindelijk zaten we inde bus naar het hotel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen