Foto bij Hoofdstuk 15 ~ O1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Chantilly

    Hier komt mijn zeer nuttige reactie: Go Gabe! Ryess for life <3

    8 jaar geleden
  • DaedaIus

    Ik heb net het hele verhaal bijgelezen and you need to continue asap because I'm a hardcore Ryess shipper. (:

    8 jaar geleden
  • Kattris

    NIET HIER STOPPEN
    JE KAN HIER NIET STOPPEN
    YOU HAVE TO LEMME KNOWW.
    Gabe, als je echt van iemand houd dan zorg je er voor dat je ze altijd gelukkig maakt. Maakt niet uit of je rijk of arm bent. It'll work.

    8 jaar geleden
  • Hephaestus

    OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD THE RYESS THE RYESS THE RYESS THE RYESS IM DYING IM DYYYYYYYING.

    Nieuw. Hoofdstuk. Right now.

    Jeaj, ik ben meteen helemaal happy. RYESS IS GONNA COME I FEEL IT COOOOMING. I repeat:

    Nieuw. Hoofdstuk. Right now.

    Maar yes, Gabriellie en Ryess en jeaj jeaj jeaaaaaj. :')

    8 jaar geleden
  • MacGyver

    Ah, wat goed van Jess dat ze met Gabriel heeft gepraat. O, wat ik zou nu graag het volgende hoofdstuk lezen. Ryess voor de win. Die laatste twee zinnen zijn zo mooi.

    Even over dat einde van dit verhaal, wil je dan ook een epiloog schrijven? Dat Ryess een kind heeft, Gabe gaat trouwen met Ellie of ook een kind krijgt met Ellie(ik weet even hun shipname niet meer), Charlie een leuke vriend heeft die hem gelukkig maakt, dat Apple ook gelukkig is (bijvoorbeeld met een goeie carrière als stylist) en dat Tamara ook gelukkig is. O en graag niemand laten sterven, hoewel die vader van Charlie daarvan zou ik het niet erg vinden.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen