Foto bij Wandelen met Rick

oow Melissa wat doe je

We waren bij het hotel aan gekomen. Rck helpte mij met uit stappen. "Wil je nog wat gaan drinken"? vroeg Rick aan mij. Ik keek hem even aan. Waarom ook niet dacht ik en knikte ja. Richard en de anderen zouden nog wel lang wegblijven. Ik liep achter Rick aan naar de bar. "Doe mij maar een biertje"zei Rick en keek mij aan. Ik dacht even na. "Een redbull met rode vodka"zei ik toen. Toen we de drankjes hadden gingen we op een bank zitten. "Waarom ben je hier zo heel alleen"? vroeg Rick opeens. Ik keek hem aan en trok mijn schouders op. "Ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen"loog ik en keek naar mijn glas. Rick lachte, "dat is het niet. Ik denk, of weet zeker dat je familie van Richard bent"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "ik ben fan van hem ja. Maar meer echt niet". Ik zette mijn lege glas op tafel en ging achter over zitten. Rick keek me aan metop getrokken wenkbrouwen. Hij schudde zijn hoofd. Hij had zijn lege glas ook op tafel gezet. "Zullen we een stukje gaan wandelen"? vroeg hij. Ik knikte en stond al op. We liepen door de voor deur naar buiten. Het was al heel rustig op straat. het was ook al 12 uur gweest. Rick sloeg weer een arm om me heen. Ik kreeg vlinders in mijn buik. Ik keek naar Rick, hij lachte naar me. Ik keek met rode wangen weg. We liepen naar een bankje, gingen zitten. Rick begon alweer over rammstein te praten. Ik luisterde heel aandachtig naar wat hij allemaal zei. Ik kreeg weer vlinders in mijn buik. Wat had Richard nu gezegt : Melissa word nooit maar dan ook nooit verlieft op een rammstein fan. Ik zuchte. "Ben ik vervelend"? vroeg Rick. Ik schudde mijn hoofd. Rick lagte naar mij. "Je hebt mooie ogen"zei hij toen en kreeg rode wangen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen