Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Ramselaar

    Celebrity: Joel Veltman
    Naam hoofdpersoon: Chalyna Kosters
    POV: Joel
    Plaats: Amsterdam, Ajax stadion (als het kan hehe?)
    Thema: SMUT, haha
    Nederlands / Engels:
    Extra: Chalyna loopt stage bij Ajax als grafisch vormgever.

    8 jaar geleden
  • Smexy

    Celebrity: Harry Styles
    Naam hoofdpersoon: Ashley Dane
    POV: Harry
    Plaats: Bij Harry thuis, het begint in het zwembad.
    Thema: Romantisch, intens. De eerste keer dat ze elkaar op die manier aanraken.
    Nederlands / Engels: Kan het in het nederlands, maar Engels gesproken?
    Extra: Harry & Ashley zijn al jaren vrienden en zij komt altijd een tijdje bij hem logeren als hij terug is van tour om gezellig bij te kletsen en om te knuffelen, alleen deze keer gaat het verder dan alleen kletsen en knuffelen. Ashley is net zo oud als Harry trouwens.

    Goodluck

    x

    8 jaar geleden
  • Badland

    Celebrity: DYLAN ASDFGHJ O'BRIEN PLSS
    Naam hoofdpersoon: lieke :-)
    POV: lieke
    Plaats: een hooiberg


    jk, een hotelkamer.
    Thema: SMUT SMUT SMUT lol
    Nederlands / Engels: doe wat jij prettiger vind
    Extra: cute smut AWH maar met badboy Dylan en asdfghj


    ;)

    8 jaar geleden
  • STYLINSANE

    Celebrity: Stiles it is
    Naam hoofdpersoon: je kent me nu wel Eefster.
    POV: moi
    Plaats: zn truck YAS. terug in seizoen 3 toen er moorden bleven komen op onschuldige mensen en niemand wist waar het vandaan kwam en steeds was het onverwachts enzo en nu was het de moeder van een meisje die we kennen. het is ' avonds en ik ben nogal bang omdat we het net hadden gehoord en Stiles wilt wel helpen met ontspannen..
    Thema: Intens HAHA
    Nederlands / Engels: Nederlands
    Extra: ily Patrice

    8 jaar geleden
  • xIsoldee

    Celebrity: Luke Hemmings
    Naam hoofdpersoon: Isolde
    POV: Luke
    Plaats: london
    Thema: eerste keer samen op reis
    Nederlands / Engels: wat jij beste vindt
    Extra: isolde is een heel verlegen meisje. 5sos bestaat dus luke wil haar beschermen tegen de paps omdat ze zo verlegen is. Ze hebben het nog niet gedaan (zijn iets van een halfjaar samen ofz?)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen