Foto bij ||5||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • NiallJamesPayne

    DO YOU GUYS WANT ME DEAD OR SOMETHING?!?

    no just kidding. I love you both

    MAAR OMG DIT VERHAAL WORDT MET HET HOOFDSTUK BETER. HOLY SHIT. NIALL IS EEN POEPIE. (HARTJESOGEN)

    Zucht 22 OMG HEBBEN JULLIE DIE VIDEO GEZIEN WAARIN NIALL 22 ZINGT VAN TAYLOR SWIFT. HET IS TEEEE CUUUTTTEEEEE OMFG OMDG I. DDIIIEEEDDDDD (net zoals ik dood ging bij de gifs)

    SUPA DUPA SNEL VERDUURRRR

    XX

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooh, dit verhaal laat me nog meer verliefd worden op Niall dan ik al was! God, hij is zo'n lieverdje...
    En het eerste oogcontact is volledig goedgekeurd, wauw, wat prachtig geschreven! Dit verhaal is zo'n pareltje!
    Ik hoop maar dat Nialls moeder oké is, en dat hij zich écht geen zorgen hoeft te maken...
    En zucht, inderdaad, het gaat zo snel! Het leek wel gisteren dat ze nog tieners waren!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ooooh, ze hebben al oogcontact gehad! Dit komt echt helemaal goed tussen hem en Harry, ik voel het!
    Wauw, dit was echt een héél mooi stukje!
    Xxx
    Snel verder met dit superverhaal! (H)
    Ik begin steeds meer en meer verslaafd te worden aan dit verhaal!

    Oh, en ook nog gelukkige verjaardag Niall!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen