Oké nog eentje dan haha. Ik heb gelukkig alweer een behoorlijk aantal deeltjes vooruit geschreven want ik zit momenteel weer een beetje vast. Vind de wat saaiere stukken altijd lastig haha. Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden en ben blij met al mijn lieve lezers.
Liefs xx

25 augustus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • hellwolfcosplay

    Haha go georg
    En het zijn geen saaie deeltjes

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Oker ik ben heb de deeltjes ingehaald! Jippieej!
    Alleen jammer dat ik nu weer moet wachten op vervolg..
    Zo doorlezen is super handig x) natuurlijk ben ik dan altijd helemaal in het verhaal en vergeet ik reacties te zetten.. sorry!

    Even voor de duidelijkheid, in deze story heb ik nog niet één saai deeltje gelezen, dus verder schrijven zou ik zeggen xp

    May en Tommueboy gaan toch wel eens wat meer mogen beginnen doen, die twee zijn super schattig samen!
    En Georgie gaat wel helpen x)
    Hoe blind kan may eigenlijk zijn?ofwel is ze gewoon selectief doof en blind x)
    Hoe leuk zou het niet zijn als Tommie even zegt dat hij verliefd is op haar... kbdoel iedereen wil dat zinnetje wel horen x)

    Maar hup snel verder!
    Khn dan iets te doen in mijn rokerspauze x)
    Xx

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    tja.... wat zou je nog meer kunnen doen in je bed?

    Met de meest lekkere gitarist van het westelijk halfrond....

    Ik zou het wel weten.... nu May nog

    Het is niet saai! geweldige story!

    snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen