Ohyeah! Volgens mijn berekeningen zou dit het honderdste deeltje moeten zijn! En daarom deze keer een wat langer stuk als normaal <3 Ondanks dat ik misschien heel langzaam schrijf (of nja, voornamelijk met heel veel pauzes haha) ben ik zo blij hoe dit verhaal wordt. Voor de mensen die vroeger mijn verhaal Lilly McAdams gelezen hebben zal de rode draad van het verhaal nog erg hetzelfde zijn, maar ik ben zo blij dat ik dit verhaal veel minder afraffel en veel meer details beschrijf. Ik hoop dat jullie nog steeds met veel plezier lezen en leuke ideeën zijn altijd welkom!
Heel veel liefs xx

29 augustus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • TomKBitch

    Jieppizej :) deeltje 100!!
    Feestjee!! X) dat er nog een paar honderdtallen mogen bij komen eeh!
    Deze storie is echt veel te leuk!

    En ocharme Tommie xo
    Die jongen zit zot achter may en dat kind merkt dat niet --.--'
    Tis een schande! En ze zijn zo leuk samen!
    Dus laat dat kleine ventje in zijn mamper maar met pijltjes schieten x)

    Xx

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Tom zijn kapsones??? die jongen is gewoon verliefd op je!

    Ga je oogjes nu eens opendoen May!

    Je verhaal is geweldig, alhoewel ik Lilly McAdams ook mooi vond.

    Op naar de volgende 100!!!

    Snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen