(Jazz pov)

Met een gil schiet ik recht. Wat was die knal? Plots hoor ik geschuifel en gelach. Mijn wenkbrauw schiet in de lucht.
"Wie is daar?" Roept John, zijn stem beeft een beetje.
"Geen schrik, we komen enkel Jazz ontvoeren zoals beloofd." Hoor ik een stem zeggen voordat twee roodharige jongens de kamer binnen komen.
"Fred, George!!" Roep ik blij verrast uit. "Jullie zijn echt idioten." Zeg ik met een grijns. Ook op hun gezicht is een brede grijns te zien. Ik sta op en omhels ze stevig. "Dit is Clara, John en Jasper." Stel ik mijn familie voor.
"Aangenaam!" Begint Fred.
"Sorry dat we zo kwamen binnen vallen." Zegt George. Aan Clara en John is te zien dat ze al iets meer op hun gemak zijn.
"Aangenaam. Neem volgende keer de deur, als je wilt." Lacht Clara. Fred en George lachen en knikken dan.
"Willen jullie iets drinken?" Vraagt John dan.
"Als dat kan? Heb je brandjenever?" Vraagt Fred met ondeugende ogen. Een giechel verlaat mijn mond als ik de reactie van Clara zie.
"We zijn hier wel in de wereld van de dreuzels he." Zeg ik terwijl ik moeite doe om niet in lachen uit te barsten.
"We hebben wel Belgisch bier laten importeren. Blauwe chimay goed?" Vraagt John onzeker.
"Wat denk jij Fred?" Vraagt George met een speelse grijns.
"Ik denk dat we dat moeten proberen." Antwoordt Fred met een speelse grijns van zijn eigen.
En 5 minuten later zijn ze dreuzel bier aan het drinken.
"Onze papa gaat zo jaloers zijn. Hij houdt van alles wat met dreuzels te maken heeft." Zegt George.
"Je mag er altijd meenemen voor je papa. Wij hebben genoeg hoor." Stelt John voor.
Fred en George's ogen beginnen weer gevaarlijk te twinkelen.
"Dat zou leuk zijn. Danku, meneer."
"Doe niet zo gek, noem me gewoon John. Wanneer willen jullie Jazz ontvoeren?" Vraagt hij dan met een glimlach.
"Over een uurtje." Antwoorden Fred en George tegelijkertijd. Ze kijken elkaar aan en lachen.
"Jullie zijn leuk." Zegt Jasper. Een glimlach siert mijn lippen. Alex kan de pot op, ik wil met Fred en George mee!


Melding: Hallo!
Heb 2 herexamens achter de rug, nog 1 te gaan :p
Dankje voor al jullie steun!!!! ^^

Reageer (6)

  • LostInSpace

    Wat een geweldig verhaal! Ik ben helemaal verslaafd! Ik hoop dat je verder gaat schrijven <3

    8 jaar geleden
  • LostInSpace

    Wat een geweldig verhaal! Ik ben helemaal verslaafd! Ik hoop dat je verder gaat schrijven <3

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Fred en George!! Yeahh!! Ze zijn zo leuke en aardig. Ik weet zeker dat de vader van George en Fred echt enooorm jaloers gaat zijn, maar ach. En euh Jazz, Alex kan inderdaad de pot op, maar je moet onthouden dat je met Draco mee wilt hè? Draco, niet Fred en George. (lol)

    Succes met je laatste herexamen!!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    En duim voor je

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen