Foto bij Strenge broer

Arme Melissa

Rick boog zich naar me toe. Mijn hard sloeg een paar slagen over. Rick deed zijn ogen dicht. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Ik deed ook mijn ogen dicht. Hij dieuwde met zijn tong mijn lippen open. "MELISSA"!!! hoorde ik Richard achter mij roepen. Ik Dieuwde Rick van me af en veegde mijn mond af. Rick keek bij verbaast aan. Maar dat is...."" stotterde hij en wees na richard. Ik keek naar mijn handen. En knikte 'het is mijn broer'zei ik toen maar. Rick gaf me eens speels dieuwdje, "Hij komt hier heen". Ik slikte, "dat meen je niet". Rick knikte. Iemand tikte op mijn rug. Ik draaide me om. "Mee komen jij"zei mij broer sreng. Ik bloosde weer "doei dan rick"zei ik en liep achter mijn broer aan. Ik keek nog om en Rick zwaaide op me. Ik glimlachte. We liepen naar de kamer van Richard. "ga even zitten"zei hij. Ik keek hem verbaast aan. Hij wees naar een stoel. Ik deed maar wat hij zei en ging op de stoel zitten. "Ik zal je vertellen waarom dat ik niet wil dat je met onze fans rommelt"zei hij. Ik keek hem verbaast aan. "Luiste Melissa, de kans dat je die jonge ooit nog ziet is minimaal. En het zijn fans, ze kunnen je gebruiken. Om dichter bij ons te komen"zei Richard. Ik zuchte "maar Rick wist van niks tot jij op me riep. Toen moets ik het wel zeggen "zei ik. Richard schudde zijn hoofd.`Ik stond op en liep naar mijn kamer. Soms zijn grote broers best vervelend. Ik deed me even douche en ging na bed. Morgen zouden ze me alweer verder gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen