Foto bij Afscheid

laatse hoofdstuk alweer

Er werd op mijn deur geklopt. Ik was al wakker. "Melissa je moet opschieten". Dat was Till dacht ik in me zelf. Ik keek op mijn gsm. Een sms.
Heey mooie meid.
Je gaat vandaag weg,
kan ik je nog even zien"?
XxX Rickie.
Ik lachte en deed snel mijn kleren aan. Mijn make-up was zo gedaan. Ik had al een sms terug gestuurd waar we zouden afspreken. Rick zou op me wachten in in het restourand. Ik rende na onder. Rick zat al op me te wachten en kwam al naar me toe gelopen. Hij gad me een knuffel. "Ik wil je echt nooit meer kwijt"zuchte hij"je bent zo mooi en lief. Hij stomte me een brief in mijn hand. "Dit is mijn msn enzo" zei hij. Ik gaf hem een kus en zei "ik wil jou ook nooit meer kwijt. Maar we gaan eerst nog 2 maanden touren en dan kunnen we pas weer afspreken". Rick knikte. Hij keek me heel lang aan. Hij gaf me een kus. Opeens stond de hele band achter ons. Melissa hoorde ik en allemaal gejuig. Ik kon wel door de grond zakken. "Laat ze nou"zei ollie, "kom dan gaan we naar de bus. Ze liepen allemaal mee. Ik liet Rick los, "nou ik moet maar eens gaan"zuchte ik en gaf hem nog en laatse kus.
Ik zat in de bus, we waren alweer onderweg naar antwerpen. Ik miste Rick nu al. Over 2 maanden zag ik hem weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen