Het is een dood normale dag eindelijk effe geen boeven meer jee gelukkig.
Alleen de uitvinder is ontsnapt, maar niemand weet waar hij is.
Alleen gerry weet er ook niks van dus ze moeten afwachten.
Clove:r en het is ook nog eens zomervakantie dus dan is het nog moeilijker met al die mensen die willen winkelen.
Clover: ik moet gauw inkopen doen voordat alles is uitverkocht.
Sam: en hoe zit het dan met de uitvinder.
Clover: ja, ja die vinden we wel ergens, maar nu eerst winkelen.
Sam: oke.
Ondertussen dat de uitvinder Mandy zoekt omdat ze een goeder jager was gooit hij weer het bubbelbad vol.
Uitvinder: zo komen mijn spionnen jagers weer terug.
Ik ben niet voor niets ontsnapt en ik heb wel hulpjes nodig zo, zo terwijl hun dat doen ga ik naar mijn cel, want zo is het tenminste niet verdacht tot nu toe.
Mandy heeft ondertussen haar vriendinnen uitgenodigt om weer lekker te bubbelen.
Caitlin: huh weer die groene bubbels wauw hoe doet je vader dat toch.
Dominique: ja vertel.
Terwijl mandy geen flauw idee heeft en voor ze wat kan zeggen veranderen ze weer in die spionnen jagers.
En ondertussen zijn de meiden net thuis van het winkelen en zegt jerry tegen de meiden dat de uitvinder weer terug is in zijn cel na een bank te beroven.
Sam: hier zit in luchtje aan dit kan niet.
Alex: hoezo.
Sam: hij wilde toch nooit een bank beroven, hij wilde alleen maar de spi 's uit de weg ruimen.
Clover: nou en nu is er meer tijd om te winkelen.
Alex: winkelen is gaaf maar te veel is ook niet leuk.
Clover: nou ja, we hebben de hele dag geshopt en van al dat shoppen wordt je wel erg moe.
Alex: ja laten we maar gaan slapen dadelijk wil die uitvinder niks en dan lopen we de hele tijd te kijken wat hij van plan is.
Sam: oke we gaan slapen.
Terwijl hun gaan slapen gaan mandy en haar meiden een plannetje smeden om hun uit de weg te ruimen, want de spionnen jagers zijn terug.

wordt vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen