foto moet je op YouTube kijken naar het beeld van totally spies er gloeiend bij deel 1 op 16.26 minuten.

Vorige keer in totally spies Sam: de uitvinder was ontsnapt maar kwam heel makkelijk weer in de cel en ze zeggen dat hij een bank heeft beroofd nou niet dus.
De meiden zeggen het klopt wel, maar ik geloof het niet gewoon niet.
Maar ja we wachten eerst eens af.

Mandy: we gaan ze een voor een uitschakelen en dan bevrijden we de uitvinder weer.
Caitlin: je weet toch nu waar dat spul ligt om spi 's uit de weg te ruimen dan kunnen we mooi zonder hem door gaan. Hij wilde ons bevrijden nou dat hoeven wij toch niet bij hem te doen hahaha.
Mandy: je hebt gelijk ik ga de alle spi 's uit de weg ruimen en jullie zijn de enige die kunnen mee genieten.
Dominique: oke we moeten hun uit de weg ruimen maar dan wel goed uitgerust dus ik ga nog effe slapen.
Mandy: is goed dan gaan Caitlin en ik hun wel bespieden.
Dominique: ik ga mee ik wil dit niet missen.
Mandy; wie wil hun gekweld en dadelijk dood nou niet missen.
Intussen vertrouwt Sam het nog steeds niet.
Sam: ik ga nu naar dat mannetje toe ik vertrouw het niet helemaal.
Alex; dan ga ik met je mee misschien heeft hij wel iets engs bedacht.
Clover: ik ga niet mee.
Sam: waarom ga je niet mee?
Clover: ik ga liever nog slapen dan dat ik naar die engerd toe ga die toch niks kan in zijn cel.
Sam: oke, dan moet je het zelf weten doei Clover.
Alex: doei Clover
Clover met een chagrijnig gezicht: doei.
Terwijl Clover slaapt kijkt mandy door al de ramen en ziet dat Clover er alleen maar is
zij denkt nu kan ik haar mooi uit de wegruimen ik heb gezorgd voor goede klonen dat het niet opvalt als iemand weg gaat.
Een tijdje later hebben ze Clover ontvvoerd.
Clover 's kloon moest van Mandy zeggen dat ze op vakantie gaan.
Dus doei doei de echte clover.
wordt vervolgd

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen