Vorige keer in totally spies Alex: Clover wilde niet bij de boef kijken dat snap ik ook wel, want ze had gelijk er is niks aan de hand, want hij is niet ontsnapt of maakt een ontsnappingsplan. raar, maar oke Clover was ook eerst heel lui en nu wil ze opeens op vakantie.
terwijl ze net nog lag te slapen eng hoor.



Clover: huh waar ben ik.
Mandy: je bent veilig bij ons, niet dus.
Clover: waarom doen jullie dit?
Mandy: Jij bent een spi en wij haten spies.
Clover: huh hoe kan dat het spul was er toch niet die professor heeft Sam zien sterven in zijn cel.
Caitlin: fijn eindelijk van hem af dat hadden we nou net nodig.
Clover: jullie kunnen ons niet verslaan Sam en Alex komen me wel redden.
Dominique: oh ja daar hebben we al lang voor gezorgd.
Clover paniekerig: wat heb je met ze gedaan?
Mandy: wij niks.
Caitlin: we hebben een kloon gemaakt en hun merken niks van dat jij weg bent.
Clover: wat ga je eigenlijk met me doen?
Mandy: wij gaan jou eerst het leven zuur maken en daarna je misschien doden. Goed plan toch meiden?
Dominique: ja echt wel en wat vindt jij er van Caitlin.
Caitlin: ik vindt het een prima plan, maar hoe zit het dan met de rest van de spies?
Mandy: dat komt nog wel geloof me dat komt.
wordt vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen