Vorige keer in totally spies clover: ik ging slapen en toen ik wakker werd zag ik Mandy en Dominique en Caitlin voor me. Ik dacht huh. Alleen toen legde mandy het uit dat zij door het spul van de uitvinder weer een spionnenjager is. Alsof Mandy en haar vriendinnen nog niet erg genoeg zijn.
Ze vertelde dat ze een heel slecht plan hebben en dat ze dit keer niet te stoppen zijn oh wat eng. Ik hoop dat het goed afloopt.


Mandy: hoe kunnen we haar nou het meest kwellen?
Dominique: ik weet het wel, we gaan haar in gevaar brengen en dan komt ze er wel uit maar ze moet never nooit kunnen ontsnappen dus het moet in jou ski resort en dan vraag jij of je pappia er voor kan zorgen dat Clover nooit kan ontsnappen.
Mandy: Goed idee dat is perfect. Ik kan geen beter plan bedenken nou tenminste niet op dit moment.
Clover: Mandy dit ben jij niet jij treitert me elke dag, maar je gaat me dan nog niet vermoorden.
Mandy: zo ben ik wel dan heb je mooi pech, want ik ben niet te stoppen en als ik jullie uit de weg heb geruimd dan heb ik mijn zin en dan komen de volgende spies, maar daar gaat het sneller bij dus jij hebt nog geluk.
Clover: Dominique 's plan gaat toch nooit werken hoe kun jij me daar in je resort mij nou uit de weg proberen te ruimen.
Mandy: hoe durf je zo over mijn vriendin te praten.
Caitlin: Clover wat zou jou plan dan zijn.
Clover: dat ga ik dus echt niet zeggen ik breng mezelf dus echt niet aan mijn eind.
Mandy: oh maar Clover: je brengt jezelf ook niet aan je eind je treitert je zelf alleen maar. Dat is toch niet zo erg.
Clover: ja denk je dat ik gek ben of zo, wie treitert zichzelf nou.
Dominique: werk gewoon even mee ja dan is het zo voorbij en dan ben je zo snel weer ervan af en dan ben je dadelijk dood.
Clover: uhm hallo denk je dat ik gek ben of zo.
Mandy: ja dat denk ik.
Clover: Mandy nou is het genoeg ik wil hier weg.
Mandy: dat gaat niet we gaan jou daarheen brengen naar mijn kuuroord.
Caitlin: en dan zijn we zo van je af en dan is er weer een spi uit de we geruimd.
wordt vervolgd,,,,

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen