Vorige keer in totally spies Clover: Mandy heeft me gevangen ze is echt gek geworden en dat blijft zo voor altijd dat komt door dat spul helaas.
Ik hoop dat ze mijn vriendinnen niks aan doet.


Mandy: Clover wat zou je erg vinden?
Clover: ik ga je dat echt niet vertellen hoor ben jij nou helemaal gek en mijn kapsel zit ook niet meer ik heb al dagen niet geshopt ik ben hier in jou stomme ski resort denk je dat dat leuk is ik kan mijn beste vriendinnen nooit meer zien waar ik nog het meest van hielt. Dus denk je dat ik oke ben!
Mandy: bedankt dat je alles hebt verteld en het ergste is dus je vriendinnen, alleen dat moet ook een voor een, anders zijn ze te sterk en lukt mijn plan niet, maar ik doe het als ze slapen en ik begin met Alex en weet je waarom ik jou het eerst heb gedaan omdat jij het domst bent daarna Alex en Sam is het slimst.
Dominique: zal jij haar dan halen dan kunnen wij voor je Clover bewaken niet dat ze ergens heen kan, maar toch, voor de zekerheid.
Mandy: weer zo'n brilijant plan, waarom kom jij daar niet mee Caitlin.
Caitlin: ik had wel een brilijant plan om Alex of Clover al gelijk te vermoorden dan bespaar je het meeste tijd.
Mandy: Slim.
Dominique: Mandy je kan beter alvast de 2 doden die je het minst haat en die je het meest haat laat je levend tot die vanzelf sterft door ons.
Mandy: nog een veel beter plan en weet je wie dat wordt die nog blijft Clover jij, jij blijft leven.
Clover: neeeeeeeeeeeeeee.
Mandy: bekijk het positief, nu blijf je leven.
Clover: ik vindt het leuk om te leven maar niet als ik hun kwijt ben en als ik hier ben en als ik alles wat ik leuk vind kwijt ben ik bedoel hallo, wie vindt dat nou leuk.
Mandy: jammer dat je het niet leuk vindt, want jij, jij blijft hier zo voor eeuwig.
Caitlin: Mandy jij bent de beste.
Mandy: Dankje, Clover denk nou als Caitlin die vindt me brilijant en die vindt mijn plan helemaal te gek.
Clover: ja haal de te maar weg je plan is gek.
Mandy: Clover, zo praat je niet over mij meiden ondertussen dat ik weg ben irriteren jullie haar zo erg dat ze als ik terug en ik zeg rustig ze blij met me zal zijn, want dan verlos ik haar van jullie.
Clover: uhh pardon wie doet dit jij vooral.
Dominique en Caitlin: ohh hoe durf je wij doen het ook.
Mandy: ja ze hebben gelkijk. Alleen nu moet ik gaan doei meiden en Clover.
wordt vervolgd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen