Vorige keer bij totally spies Clover: Het was allemaal al erg, maar erger dacht ik dat het niet zou kunnen worden, maar helaas wel.
Mandy heeft ondekt wat ik stom vindt en ze gaat er ook misbruik maken, want ze haat spi 's heel erg.
Ze gaat nu Sam en Alex wat aan doen, maar eerst Alex en ze heeft er geen idee van oh nee dit is nog erger dan een gebroken nagel.


Alex slaapt en Mandy ontvoerd haar zonder problemen.
Dan komt Alex aan in het ski resort en Mandy heeft weer voor een kloon gezorgd zo merkt Sam niks en kan ze lekker zonder zorgen vakantie vieren.
Mandy: door mijn kloon merkt Sam niks en kan zij feest vieren maar ik ook hoor nu kan ik dit ook mooi zonder zorgen doen ahh lekker dan hoef ik geen extra werk te doen.
Alex: huh waar ben ik, Clover? Ben jij hier ook?
Alex: pak mij maar en laat Clover vrij.
Mandy: En waarom zou ik dat dan doen ik ben niet achtelijk of zo.
Clover: oh echt niet ik dacht anders altijd van wel ik vindt jou altijd al een achtelijk kind en een grote bitch, alleen nu ben je enger dan normaal.
Mandy: kop houden over mij. ik ben niet achtelijk jij bent dat stom kind.
Alex: alleen ik snap het niet, want Clover jij was toch ook op vakantie.
Mandy: met behulp van mijn kloons kan dit.
Dominique: ja hoe denk je anders dat ze het doet, anders zou het dus niet lukken en jullie drie tegelijk we kunnen het maar beter voorkomen dan dat we dadelijk weer falen.
Alex: ach jullie falen toch al jullie falen je hele leven al.
Caitlin: hoe durf je zo over ons te praten als je zo door gaat gebeurd er iets vervelends met Clover.
Alex: oh ja dat durfen jullie niet.
Caitlin: ja echt wel en we gaan nu beginnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen