Vorige keer in totally spies Alex: ik sliep en ondertussen nam Mandy mij mee naar haar ski resort, waar Clover ook vastgehouden werd blijkbaar.
Oh jee Mandy doet het dit keer wel heel goed. En ik ben heel dom geweest en heb Mandy uitgedaagd en nu gaan ze Clover iets aan doen oh nee.

Clover: bedankt Alex nu gebeurd er iets verschrikkelijks voor mij!
Mandy: ja het plan is om Alex in een aparte ruimte te doen en via een scherm gaan we ... alleen Alex mag niet lijden Clover wel.
Caitlin: ja, want Alex deed het verkeerd.
Dominique: we zouden Alex en Sam toch meteen doden en moet er niemand bij Alex in de ruimte die ze zit zijn?
Mandy: nee, want dan ga je dood ik heb er voor gezorgd dat dus er steeds minder zuurstof in die kamer zit.
Dominique: briljant plan, maar gaat ze dan juist na lange termijn pas dood.
Mandy: ja maar we kijken niet naar haar om dus, maar oke Clover weet je hoe jij gaat lijden, jou overkomt niks, maar Sam wel ze gaat dood aan vergif dat ik haar geef.
Clover paniekerig: nee dat kun je niet maken.
Mandy: wil jij dat dan daar kan ik voor zorgen dan lijdt zij meer dan jou en dat wil jij toch niet, jij wil het beste voor je vriendin als ik het goed heb.
Caitlin: ja jij bent toch niet zo egoïstisch, of wel soms?
Clover: nee
Mandy: goede vraag Caitlin en goed antwoord Clover, want anders ging het toch zo ik wil je maar al te graag zien lijden ahh asjeblieft lijdt elke dag.
Oke we doen in alles wat ze heeft kei dodelijk gif.
Caitlin: is goed alleen ik wil dit wel doen.
Mandy: de gene die Clover het meest laat lijden in 5 minuten die mag Sam vermoorden.
Caitlin: oke dat wordt een makkie ik kan dit wel. Hai Clover mis je je vriendinnen al weet je we gaan ze beiden vermoorden ik ga dat doen dat doet pijn he en jij mag toe kijken ah wat leuk dat wil jij wel he jij wil ze dood dat wil jij.
Clover schreeuwend: helemaal niet en hou nou eens op ik kan er niet meer tegen stop nu, asjeblieft.
Mandy: Caitlin jij mag het doen.
Dominique: waarom zij ?
Mandy: omdat ze heeft gewonnen.
Caitlin: dankje Mandy ik ga haar voor eens en voor altijd uit de weg ruimen.
Dominique: nou ik wil ook.
Mandy: is kijken wat jij mag doen, oh wacht ik weet het al, jij mag lekker Clover kwellen terwijl ik effe in mijn luie stoel lig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen