Totally spies Alex: het is allemaal verschrikkelijk Sam en ik worden vermoord door Mandy en het zieligste is het nog voor Clover zij moet toekijken hoe wij worden vermoord ahh nee en ik wordt zo vermoord oh nee en Sam wordt door Caitlin vergiftigd. Dit is een ramp.


Caitlin zit af te wachten tot Sam dood is en dan is het zover Sam is dood.
Caitlin: mooi zo ze is dood ik ga het gauw aan de andere vertellen en het duurt maar even en dan is Alex ook dood.
Ondertussen had Sam het al lang in de gaten dat er iets niet klopte en deed ze maar alsof ze dood ging.
Sam: mooi zo ze is er ingetrapt ik moet me even schuilhouden, maar ik kan Alex niet zomaar dood laten gaan.
Sam: de vraag is: hoe gaat Alex dan dood hoe?
Sam: oh nee dit is foute boel ik kan haar ook niet zeggen dat ik nog leef.
Sam: de enige manier is ik stap er zelf op af en zonder gadgets dat lukt mij wel de vorige keer ging het ook zonder dus waarom dit keer dan niet.
Ondertussen is Caitlin al net aangekomen en staat ze op het punt om te vertellen dat Sam dood is.
Caitlin: hai allemaal dit is een topdag Sam is eindelijk dood.
Clover: Sam dood, dat mag niet ze is veel te aardig.
Alex: hebben jullie haar echt vermoord?
Mandy: maak je je maar meer druk om jezelf.
Dominique: ja, want je hebt nog maar 5 minuten te leven en niemand kan je redden, niemand.
Mandy: nou ja goed werk Caitlin.
Caitlin: dankje
Mandy: dus Clover jij bent dadelijk je twee vriendinnen kwijt.
En op dat moment komt Sam binnen.
Sam: niet waar je bent er geen een kwijt.
Mandy, Caitlin en Dominique tegelijk: Sam
Caitlin: huh ik dacht dat ik je had vermoord.
Sam: fout gedacht.
Mandy woedend: Caitlin, jij zij dat je haar had vermoord.
Sam: wacht voor dat jullie je gesprek voeren moet ik eerst mijn vriendinnen redden.
Dominique: ik ben bang dat dat niet meer gaat.
Sam: waarom niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen