Totally spies: Sam: Caitlin en Dominique wouden mij doden, maar dat is niet gelukt ik deed net alsof en ze zeiden dat ze alex ook gingen doden. Oh nee ik moet snel weg, maar niet te veel.

Sam: Waarom kan ik ze niet meer redden?
Mandy: Nou weet je waarom, nou omdat Alex nu over 3 minuten dood gaat.
Sam paniekerig: Nee dat kan niet en dat mag niet.
Mandy: Willen jullie nog wat tegen haar zeggen?
Clover: Ja, Alex je mag niet dood dat kan gewoon niet.
Alex: Ik heb steeds minder zuurstof over een paar minuten is het toch echt niet te geloven dat het hier eindigt.
Sam: Nee, ik ga je bevrijden en dat lukt me ook.
Dominique: We grijpen haar
Mandy: ja
Sam: sorry ik kan niks doen en o wacht zo stom ben mijn gadgets vergeten.
Caitlin: Oke genoeg drama ik.
Mandy: Bindt haar vast, want dan kan ze ook toe kijken hoe haar vriendin ten onder gaat en dat zal ze zelf snel ook gaan eigenlijk vindt ik het dus wel fijn dat ze nog niet dood is, want nu kan ze nog meer lijden voordat ze zelf ten onder gaat.
Caitlin: nog 30 seconden.
Clover: ik ga je missen heel erg ik wil dit niet, maar in 10 seconden kan ik het echt niet.
En nu is Alex echt dood.
En Sam en Clover beginnen te huilen.
Clover: niet te geloven dat ze echt dood is, wat ben jij een monster Mandy.
Mandy: noem me niet zo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen