Foto bij Ff tussen door

Dit is niet echt een hoofdstuk van deze story maar gewoon ff gezellig praten!!!:D

Nou hierna is het zo ver!

Dan ga ik het laatste hoofdstuk activeren van deze story!

Wil je hieronder een reactie achter laten over mijn story?

Dan plak ik alle reactie's die je hier geschreven heb (niet alle hoofdstukken alleen bij dit hoofdstuk!) in dit hoofdstuk en dan is er weer een blad gevuld. Dus schrijf een leuke lange en gezellige reactie waarin je vertelt hoe je mijn story vond en wat ik er aan kan verbeteren.

Want als het laatste hoofdstuk geactiveert is dan ga ik beginnen aan mijn nieuwe hoofdstuk.

Lees hieronder waar het over gaat!:
Ik wil een story schrijven over een waar gebeurt verhaal.

Het gaat over het leven van een meisje dat niet zo goed weet wat ze met haar leven moet. Ze verpest andermans leven zonder dat ze daar besef van heeft. Ze stelt zich aan en ze wil aandacht. (ze is 14 jaar maar het verhaal begint bij haar geboorte)
Ik maak dat nu zelf mee en ik wilde er een verhaal over schrijven. Maar ik wil niet te veel vertellen er over ander weten jullie te veel



EmmaWatsonn
dat lijkt me een super leuke story!
en afgelopen story,
was super spannend telkens gebeurde wel iets anders =)
echt leuk, ik verheug me nu al op de volgende


Even ter verduidelijking: Er komt nog 1 hoofdstuk!!! Het slot. Maar die activeer ik pas later.

Reageer (2)

  • nerveus

    Ik ga hem lezen! :D

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    dat lijkt me een super leuke story!
    en afgelopen story,
    was super spannend telkens gebeurde wel iets anders =)
    echt leuk, ik verheug me nu al op de volgende (K)

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen