Ik moet echt eerlijk toegeven.
Geen van jullie had echt een heel goed verhaal.
Dat was eigenlijk best jammer om dat als laatste te lezen enzo, maar das niet een reden om te treuren, omdat er uiteindelijk toch een winnaar is gekomen.
Echter had ik de winnaar in het begin wel verwacht, maar na wat slechte opdrachten heeft diegene in de finale toch het beste verhaal gemaakt.

Dan begin ik de uitslag maar in spolers te vertellen voor de extra spanning die jullie dan krijgen. :3

Als ik dan spoilers blijf maken dan word er namelijk nog veel geklikt enzo

Maar goed, ik denk dat ik hierbij de uitslag moet vertellen.

Op de derde plaats,

Met wel 127,5 punten

Was Necessity

Heel lang heeft ze een goeie eerste plek kunnen behalen voor de vorige opdrachten, maar omdat de punten telling op 0 weer is begonnen, en haar opdracht niet helemaal goed gelukt was heeft ze toch de derde plek kunnen bemachtigen.

Ieder geval, nu moet ik langzamerhand vertellen wie dan de tweede en eerste plek heeft.

Misschien moet ik het gewoon heel snel vertellen.

Gewoon op de snelste manier zodat iedereen van de spanning eraf is.

Maar helaas vind ik deze manier veel ste leuk en ga ik er gewoon mee door.

Ik kan wel alvast het punten aantal vertellen van de tweede en eerste plaats.

De tweede plaats had in totaal 141,5 punten.

De eerste plek had 143,5 punten

Als je het zo bekijkt scheelt het maar 2 punten, maar het was wel meteen de doorslaggevende punten dat zorgde voor de winnaar.

Maar goed, ik denk dat ik nu wel genoeg heb gepraat, ik zou nu denk ik wel de winnaar bekend moeten maken vrees ik.

Ieder geval, het juryrapport komt later vandaag online, ik hoop niet super laat... Maar gewoon later.

Daarbij moet ik de prijs met de winnaar overleggen, en natuurlijk zal ik dan ook eerlijk uitreiken zoals beloofd. :3

Ieder geval, de winnaar.

De winnaar van mijn schrijfwedstrijd is!!!

Hmmm... Wat was die naam ook al weer?

Het had 12 karakters in die naam...

Maar welke karakters was het ook al weer.

Er zat namelijk ook een i in de leter i van iris en internet.

Misschien meer dingen in mijn hoofd? Ik heb geen idee. Ben de winnaar kwijt ben ik bang.

Nee grapje, ik weet de winnaar wel.

De winnaar van mijn wedstrijd!!!

Issssssss

Nog meer ssssssss

*three hours later.* ssssssss

Nee... Paar spoilers later...

Man wat is het leuk om te klooien met spoilers... Ik sweer het je...

Ieder geval, de winnaar van mijn schrijfwedstrijd is...

FireFoxieABC met wel 143,5 punten!!!!
Dat maakt DataDrain565 tweede met 141,5 punten.

Gefelicteerd met de eer, en de prijzen die nog zullen volgen. Ik zal je sowieso een pm sturen voor overleg en overhandiging van de prijs!!!

Voor de andere deelnemers, dank u wel voor uw deelname en heb nog een fijn Q leven, en mogelijk spreek ik jullie allemaal wel weer een keer voor de lol.

Bye bye!!!

Reageer (4)

  • ZeroHorizon459

    Soms is tweede zijn zo veel beter dan eerste. Want ik had totaal geen idee wat ik met die prijs zou moeten aanvangen.

    8 jaar geleden
  • Duendes

    Beuh... Welles, die spoilers zijn irritant!! :P

    8 jaar geleden
  • Lorem

    Die spoilers zijn geweldig. XD Laat me.

    8 jaar geleden
  • EASE

    Je hebt niet vermeld wie tweede is geworden haha. + Die spoiler zijn vreselijk onnodig.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen