Neem hier een kijkje bij de wedstrijd Griffoendor tegen Huffelpuf!

(IK LOOT DUS HET IS EERLIJK)

Professor Hooch gooit de bal in de lucht en de wedstrijd kan beginnen!!

Suzanne* heeft de bal als eerst, ze gooit wat over. Ze komt bij de hoepels maar Veronique0401 vliegt er voor. Suzanne* probeert nog te gooien maar het lukt haar niet om te scooren!

Harrypotter_11 heeft de bal, ze vliegt heel snel langs de hoepels, Ze vliegt soepel langs iedereen heen.

"Ze gooit de bal naar de hoepels, scoort ze , scoort ze??? JA ZE SCOORT!" schreeuwt Leo. '10 - 0 voor Griffoendor! Gefeliciteerd!'.

Huffelpuf heeft de bal en speelt wat over naar het doel.

Ondertussen vliegt xfreyax achter de gouden snaai aan, ze wil hem pakken vandaag. Ze steekt haar hand uit. Maar de irritante snaai gaat een andere kant op..

X_hpfan_x heeft nu de bal, ze heeft hem afgepakt van Huffelpuf, ze vliegt naar de hoepels. Ze gooit hem, maar huffelpuf stoor hem weg. Maar Griffoendor laat de bal niet zomaar gaan! Alicia* heeft de bal gepakt. Ze gooit en scoort!!!

'JAJA WEER 10 PUNTEN ERBIJ VOOR GRIFFOENDOR! Wat is er toch gebeurd met Hufflepuf?;' zegt Leo.

Het Griffoendor publiek gaat los!

Margriet* heeft de bal en vliegt naar de hoepels, ze kan niet gooien maar vliegt er om heen en gooit de bal richting de hoepels!

'HUFFELPUF IS SNEL HOOR, 20-10 VOOR GRIFFOENDOR!,' schreeuwt Leo.

xfreyax kan de gouden snaai bijna voelen ze steekt haar hand uit, de druk is groot want Parvati* vliegt achter haar. Ze probeert nog iets sneller te vliegen en het werkt ze heeft de bal!

Het publiek klapt en schreeuwt!!

'Griffoendor heeft gewonnen!!,' zegt Leo.

(Commentaar gegeven door Leo Jordaan en Professor Anderling).



*deze personen zijn zelf verzonnen,dus wil je bij het zwerkbalteam van je afdeling, ga dan naar deze link
: http://www.quizlet.nl/chapters/1339410/zwerkbal-spelers/

Heb je een reactie voor Griffoendor of Huffelpuf? Zet het hier in de comments, en het komt in de HogwartsKrant!!

Reageer (4)

  • groei

    Goed gedaan allebei ;) <3

    8 jaar geleden
  • Hermelienlover

    Yeahhhhhhhh jammer Huffelpuf jullie deden het ook goed (hoera)(Y)

    8 jaar geleden
  • StarTrekkie

    Goed gedaan Gryffoendor! Fijn dat jullie gewonnen hebben.
    Volgende keer beter, Huffelpuff.

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    Gefeliciteerd, Griffoendor!
    Jammer Huffelpuf, volgende keer beter (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen