Foto bij 38 • Slughorns kerstfeesje


Oh-My-God! We hebben de 100 bereikt!!! Oh dit is zo geweldig jongens! Ik kan jullie niet in woorden uitleggen hoe trots ik ben! Dus daarom maar even een lekker lang hoofdstukje! En vanavond nog 1!
Dank jullie voor alle kudo's, reacties en support guys! Jullie zijn geweldig!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Histoire

    Oeh. Dit was zo'n heerlijk hoofdstuk. Die blik van Draco. Spanning!!!! :'D

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Dit verhaal verdiend 100 abos.
    En nou ik had al zo'n vermoeden dat er bij Draco gevoelens waren voor Eleonor

    8 jaar geleden
  • X_Tina

    Gefeliciteerd met je 100 abo's!!!!! Verdien je echt met deze story! Vind hem zo leuk! (flower)
    En heel leuk stukje en ook zo lekker lang!! (H)(flower)

    8 jaar geleden
  • Gaze

    Er staan inderdaad wat spellingsfouten in, maar ik denk dat je die echter zonder de hulp van anderen ook wel kan corrigeren. Men kan daar tevens ook overheen lezen, een wonderbaarlijke nieuwe wereld die voor u open gaat. Leuk stukje, ik ben benieuwd hoe Eleanor zal reageren op alles wat Draco nog gaat aanrichten.

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!
    Ik ben ook heel blij dat ik bij ben, dan kan ik namelijk genieten van geweldige stukjes :)
    Wow, Draco, calm down, bro
    Lol, ik weet niet waarom ik het zei
    Dus, Draco, je moet eventjes weer je gewone zelf zijn en minachtend en arrogant naar die lieve Eleanor kijken, want je maakt haar helemaal van streek.
    Hoewel ik het niet erg zou vinden als je aardig was en een relatie met haar begon, of in ieder geval een soort van vrienden word :P

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen