Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • misslpayne

    Sooo en nu gooi ik even mijn verhaal erop los;$. Ik denk dat dit al wel de 4de keer was om een poging te geven aan het verhaal. Kwam er in eerste instantie gewoon niet door. Maar echt ik volg het verhaal nu al een tijdje en ik vind het geweldig! Ik wil dan ook gelijk even zeggen hoe knap ik het vind hoe je het allemaal doet. En ook wil ik even kwijt dat ik me heel erg in de personage kan vinden. Of dit nou goed of slecht is. Maar het verhaal sluit vrijwel op mij aan. En dat is soms bizar. Want dan lig ik echt met tranen in me ogen te lezen. (Ja ik lig altijd met lezen). Maar echt meid, je doet het zo goed. En ik ben zo blij dat ik dit verhaal ben begonnen.

    Ik heb nu ook direct een abo gedaan. En natuurlijk een kudo. Ik hoop dat je nog lang door gaat met schrijven. Want je kunt het echt serieus goed!
    Liefs een nieuwe abo

    8 jaar geleden
  • Laauuraaxx

    WAAAAH AAAAH YE AAAAH SO HAPPY

    8 jaar geleden
  • sowauw

    Wioooooooooooohoooo Yeaaaaaahhhhh happy meeee

    8 jaar geleden
  • Krazyrayray

    Whooohooo ik ben zo blij dat je weer verder gaat!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen