Foto bij ||10||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Paardenvriend

    Oke als die lichtflits die eerder verteld Harry was. En als die jongen ook Harry was. Dan noem ik Harry een stalker. :p

    7 jaar geleden
  • Iluna

    HARRY ZIT IN DE BOOM, NU BEN IK HET ZEKER!!! Harry, wat doe je toch in de boom? Je bent wel schattig...
    En waarom zo arrogant? Misschien wilde hij wel indruk maken op Niall!! ;)
    Alleszins, ik vind het allebei zo'n schatjes!!
    En arme Niall, rotdagen zijn vervelend...
    Dit verhaal is echt zo leuk, serieus! Echt herkenbaar, over gewone tieners, maar toch echt boeiend en spannend! Hoe doen jullie dat toch!
    Ik ben verslaafd, echt waar!!
    Met mij alles super, met jullie ook?
    xxx (H)

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik heb een licht vermoeden dat Harry in die boom zat...
    En Harry was niet arrogant! Hij wou gewoon stoer doen ;)
    Maar ik vind Harry wel schattig! Toen hij sorry kwam zeggen... *zucht* dat was echt schattig!
    Jullie schrijven echt zo goed! Ik weet niet of jullie dat beseffen, maar ik geniet van elk woord in dit verhaal! Elke woensdag en zondag is mijn dag weer goedgemaakt, gewoonweg omdat ik dan weet dat ik een nieuw stukje krijg van deze geweldige story!

    Met mij gaat alles goed! Met jullie ook?
    Xxx
    Snel verder, want ik kan al bijna niet meer wachten tot zondag...

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    FRAPPOCHINO <3

    Goeeeeddd stukkkkk

    X

    8 jaar geleden
  • Amica

    Haha Harry stalkt Niall, hij mag mij ook wel eens stalken ^^

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen