Foto bij ||14||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • NiallJamesPayne

    OLIFANTEN

    super random... Zo weten ze toch niet wat je bedoelt Sabine.... Een beeeeetje duidelijkheid creëeren kan opzich geen kwaad

    Het is echt erg dat ik de laatste twee stukjes pas vandaag lees.... BUT IM SOOO BUSY WITH SCHOOL
    Ik moet echt tijd voor jullie gaan vrijmaken. Jullie sturen mij allemaal super lieve berichten en ik antwoordt daar niet eens op. Tis een schande.
    Mja mn schoolexamens komen er al weer aan. Tis echt een hell

    In de herfstvakantie (die gwn al volgende week vrijdag om 15.10 uur begint O.O ) ga ik echt tijd voor jullie maken.

    Dit verhaal is echt fantastisch. YOU GO GIRLS!!

    Mega veel lieve knuffels en love van mij!!!!

    Xxxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Why so bitchy, Harry? (N)
    Hij is inderdaad behoorlijk arrogant!! En dat terwijl Niall niets deed!! Maar misschien heeft hij wel een reden... Hmmm, de vragen rijzen weer!
    Ik ben alweer veel te benieuwd naar het vervolg... Jullie maken het zo opbouwend en spannend!
    Superverhaal!! En oh, planckendael!! Wat leuk!
    Mijn favoriete dier is een wolf! En een koala, en een panda, en een stokstaartje, en een degoe (zoek het eens op, het is zo cute!! ik heb er twee thuis), en BABYOTTERS!!! Babyotters zijn mijn leven...
    En hmmm, wat denk ik van Louis? Hij is iets van plan... Ik ben wel volledig TeamNarry hier, dus als Louis Harry echt probeert te verleiden, spijt het me heel erg voor hem! xD
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik begin Harry toch arrogant te vinden...
    Ik snap Niall wel. Louis moet niet zomaar mensen uitnodigen, en dan met een spel stoppen, gewoon omdat Harry geen Fifa wil spelen...
    Maar ik vind truth of dare wel leuk (:
    Echt leuk, en ietwat mysterieus geschreven!! Jullie zijn echt topschrijvers!
    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen