Foto bij Jouw eigen Warrior Cat!

Mijn dank aan Blueblaze!

Het werkt zo:
Jullie zeggen je verjaardig bijv : 7 oktober.
Wij hebben een lijst klaar liggen. 7: Zand. Oktober: storm.
warrior cats naam : zandstorm.
Blueblaze : Blauwster (13: blauw. Januari: ster)
Wij zetten jullie in de rangen. Iedereen die op ster eindigt krijgt z'n eigen Clan.

ZonneClan:

leider - Blauwster (Blueblaze) - Blauwgrijze poes met blauwe ogen en lichtjes zilver rond haar
snuit.
commandant - Zandstorm (Zandkit) - Rossige poes met groene ogen.
Medicijnkat - Roodstorm ( Warrior_Sunrise ) - witte poes met rode vlekken en mooie, felle ambergele ogen.
Krijgers:
Braamlicht - ( AnneFleur123 ) - Lichtbruine poes met groene ogen en een witte vlek rond de snuit.
Vuurstreep - ( StoryGirlx ) - Rode poes met mooie groene ogen.
Schorshart - ( CottonMoon ) - Bruine poes met een zwarte punt aan het einde van de staart en heeft blauwe ogen.
Bruinhart - ( frutsel ) - Bruinhart is een glanzende bruine poes met een heel goed hart.
Ravenklauw - ( Braamster ) - Zwarte sterke kater met grote klauwen en ijsblauwe ogen.
Muislicht - ( Point17 ) - Creme kleurige krijger met groene ogen.
Braamklauw - (Adrastea ) - grote, gespierde, massieve, donkerbruin gestreepte krijger met ongewoon lange nagels aan haar voorpoten met brede schouders, een grote kop, een brede zwarte snuit en amberkleurige ogen.
Ravenpoel - ( BajanCanadian ) Zwarte krijger met een witte snuit en blauwe ogen.
Leerlingen:
Bruinpoot - ( Feathertail ) - Bruine poes met witte poten en ijsblauwe ogen.
Kwikpoot - ( Scipio ) - lichtrode poes met blauwe ogen en een gelige vlek over haar oog.
Blauwlicht - (Spikkelvacht) - Lichtgrijze poes met helderblauwe ogen.


Leerlingen; Gezocht! Gezet alleen je verjaardig in Gb er is ook een maand die eindigt op poot!)
Kittens: Gezocht! Zet alleen je verjaardig in de Gb, er is verder ook een maand die eindigt met kit.)

MaanClan:

Leider - Bruinster (xSilentScreamx) Bruine leiderskat met ambergele ogen en een zwarte
streep die over de oor loopt.
Commandant - Roodstreep - ( Yoru ) Rode poes met donkerrode strepen en blauwe ogen.
Medicijnkat - Maanlicht ( Megaeraaa ) Slanke poes met lichtgrijs zilveren vacht met bijna onzichtbare donkergrijze vlekken en felblauwe ogen
Krijgers:
Sintellicht - ( katnis ) - Grijswitte poes met mooie lichtblauwe ogen.
Bruinpoel - ( Elwood ) - Donkerbruine poes met ambergele ogen.
Sintelpoel - ( TheCoumie ) Grijze poes met ambergele ogen.
Zandstreep - ( Spikkelblad ) Mooie witte poes met oranje streepjes en blauwe ogen.
Goudpoel - ( Greencat245 ) Goudbruine kater met gele ogen en witte pootjes.
Avondhart - ( Quatrefoil ) Pluizige grijs zilveren poes met groene ogen en een mega dikke pluizige staart en een roze neus.

SneeuwClan:

Leider - Snelster ( Snelster ) - Snelle, sneeuwwitte leiderskat met ijsblauwe ogen.
Commandant - Kraaivacht ( Lovewarriorcats ) Mooie donker grijze poes met zwarte stippels en witte pootjes, heeft blauwe ogen.
Krijgers:
- Spikkellicht ( _Horses_Horses_ ) Witte poes met een paar lichtbruine stippen en spikkels.
- Roodstorm ( Just_Me ) Rode poes met gele ogen.
- Vuurklauw ( Sandpaw ) Mooie lichtrode poes met groene ogen en kan heel snel en goed vechten.
- Muishart ( Squirrelpaw ) muisgrijze poes met witte poten en groene ogen, heeft een goed hart.
- Zandpoel (Neefje van Snelster ) Rode kater met witte borst en groene ogen. Heeft sterke klauwen.
- Muisklauw ( Malikx ) Grote rossige poes met wit puntje aan de oor, gele ogen en een roodachtige neus.
- Vospels ( Tartle ) Zwarte poes met groene ogen, houdt erg van eten maar blijft een slanke poes.

BladClan:

Leider - Sintelster ( WarriorCatss ) - grijs-wittige kat met blauwe ogen.
Commandant - Schorsklauw - ( Neefje van Snelster )Bruine kater met zwarte strepen en blauwe ogen.
Krijgers:
Aspoel - ( Wiggler ) Bruine krijger met groene ogen en een rechtse, zwarte voorpoot.
Spikkelvacht - ( TAMOCHi ) Lapjeskat met ambergele ogen.
Kwikstreep - ( Goudsbloem ) Lichtrode poes met rode strepen en blauwe ogen.
Zandvacht - ( Zandstorm345 ) rossige poes met ambergele ogen.
Sintelvacht - ( Fleur ) Grijze poes met ambergele ogen
Vlekpoel - ( vriend van een neefje van WarriorCatss ) Lapjeskat met groene ogen

MistClan:

Leider - Vuurster ( TheMagicStory ) vuurrode poes met groene ogen.
Krijgers:
Windklauw - ( 2cool4thisworld ) Lichtgrijze kat met donkergrijze vlekken en ambergele ogen.
Zandpels - ( Fantasy0Girl ) Rossige kat met blauwe ogen.
Windstorm - ( BibbleBibble ) witte poes met blauwe ogen
Misthart - ( Derks ) knappe, dikke, rode kater
Kittens:
Windkit - ( Gogh ) Dikke witte kater met lange haren en houdt ontzettend van slapen.
Dankje wel alvast!
Xxx Blueblaze & Zandkit!

Reageer (19)

  • Gandalfthewhite

    29 maart alsjeblieft!

    6 maanden geleden
  • Megaeraaa

    Hallo
    Mijn verjaardag is 16 september en ik zou medicijnkat willen zijn. Liefst in de MaanClan

    3 jaar geleden
    • Scara

      Hoi schatt! Je mag je eigen naam bepalen want ik denk dat ik dat bestand niet meer bij de hand heb! Xx Zandkit

      3 jaar geleden
    • Megaeraaa

      Hey!!!
      Ik denk dat ik dan voor maanlicht ga!
      Dat vind ik wel een mooie naam. Is dat goed? Bij welke clan zit ik en welke rang heb ik?
      Xxx Maanlicht (misschien)

      3 jaar geleden
    • Scara

      Je zit bij de Maanclan als Medicijnenkat, Maanlicht!

      3 jaar geleden
    • Megaeraaa

      Yeey!
      Bedankt Zandkit!

      3 jaar geleden
    • Megaeraaa

      Mag ik een beschrijving bij mezelf zetten?

      3 jaar geleden
    • Scara

      Of course!

      3 jaar geleden
    • Megaeraaa

      Ok
      Ik zal het meteen doen :)

      3 jaar geleden
  • RefIection

    Hallo! Een medicijnkat hier die werk zoekt. Mijn verjaardag is op 1 augustus . Dus als er nog medicijnkatten gezocht zijn... je weet me te vinden!

    Liefs,
    Een medicijnkat (nog zonder naam)

    7 jaar geleden
  • warriorcat4ever

    Ik 22 februari

    7 jaar geleden
  • StarfurWarrior

    27 april!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen