Totally speis: Clover: De vorige keer ging Alex dood. En dat ook echt en we kunnen er niks meer aan doen na alles wat we met haar hebben meegemaakt is het heel erg dat het zo moest eindigen.


Mandy: Zo weer een spi minder, dit begint nog leuk te worden.
Caitlin en Dominique tegelijk: Maar wat gaan we nu eigenlijk doen.
Mandy: Slapen het is midden in de nacht ik ben dood op dus ja we gaan gewoon lekker slapen oke?
Caitlin en Dominique tegelijk: ja we gaan slapen
Clover: Ik kan echt niet in een stoel slapen hoor!
Mandy: Oke nou weet je wat leuk is hier heb ik ook wel wat bedden dus je bent lekker vastgebonden op een bed leuk he en weet je dat mag Sam dan ook gelijk.
Clover: Dankje Mandy kan je ook is een keer eindelijk wat goeds doen.
Mandy: Uhh pardon, wat zei je daar doe je nog een keer zo brutaal en Sam gaat er direct aan, we gingen haar toch al vermoorden, maar dat is niet gelijk nadat je brutaal doet tegen mij dus ik zal maar oppassen met wat je tegen me zegt ja.
Clover: Oke sorry Mandy
Caitlin: Oke ik leg Clover wel op het ene bed en Dan leg jij Sam op het andere?
Dominique: Oke dat zal ik doen en daarna eindelijk slapen.
En dan ligt iedereen te slapen en zo het is 9 uur in de ochtend en Mandy heeft Sushi besteld.
Mandy: Zo weet je wat ik doe ik doe de ene uitputten en de ander verwennen zodat de ene medelijden heeft met de ander en je weet al wie Clover natuurlijk.
Clover: Waarom ik vermoord mij maar, want dan hoeft niemand meer te lijden.
Mandy: Ik heb het meest een hekel aan jou Clover dus ik laat jou het meeste lijden door dat ik iedereen om je heen vermoord leuk he?
Clover: Nee niet dus.
Mandy: Maar oke ik voor Iedereen een heel vol bord vol met sushi, behalve voor Sam, Sam voor jou heb ik lekker een sneetje brood zonder iets en voor de iedereen heb ik ook water.
Sam: Dit is niet eerlijk ik heb ook trek en aan een sneetje heb ik niet genoeg.
Clover: Ja mag ik haar niks geven.
Mandy: Je gaat genieten en alles of anders vermoord ik Sam direct.
Clover gehaast: Oke ik geniet al.
Sam: Dit is tenminste nog iets.
Dominique: Oh dat was lekker.
Clover: Voor deze ene keer heb je gelijk.
Mandy: Mooi zo Clover ik wil horen dat je geniet.
Clover: Sorry Sam.
Sam: Geeft niet, jij kan er ook niks aan doen dat Mandy zo'n bitch is.
Clover: Dat is waar.
Mandy: He zo praat je niet tegen mij.
Mandy: Doe nog een keer zo en Sam krijgt nog minder luxe en Clover nog meer luxe.
Clover opgewonden: Oh ja wat krijg ik dan.
Mandy gemeen lachend: Je krijgt alles wat je maar wilt.
Clover: Echt alles?
Mandy: Ja alles.
Clover: Wow dat wil ik wel.
Mandy: Mooi zo.



Mandy en Caitlin en Dominique fluisteren tegen elkaar:

Mandy: Ik heb een plan:
We laten Clover luxe geven en alles wat ze wilt en dan wordt ze egoïstisch en kijkt ze niet meer om naar Sam.
Dominique: Te gek plan Mandy.
Caitlin: Ja, maar wie verwend haar dan?
Mandy: Mijn slaafjes.
Caitlin: Oke
Mandy: We beginnen met het geweldige plan.


En ze lachen alle drie gemeen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen