Totaly spies: Clover: Dit is geweldig ik wordt gevangen genomen en ik wordt ook nog eens verwend dit is een top gevangenis.


Mandy: Geef Clover, maar wat ze wil hulpjes.
Clover wil ondertussen van alles en vraagt de hele dag door dingen en Sam wordt geslagen en krijgt steeds minder.
Ze raakt uitgehongerd.
Sam: Clover help me.
Clover: Ik wil je wel helpen, maar dit is geweldig en dit maak ik niet elke dag mee.
Mandy: Dat is waar je maakt dit echt niet elke dag mee hoor!
Clover: Zie je en Mandy is eindelijk een keer aardig. Mandy! Dat is gewoon te gek.
Sam: Dus je kiest jezelf in plaats van je BFF.
Clover: Jij hebt het echt niet zo zwaar als ik ik wordt heerlijk verwend jij juist niet.
Sam: Precies ja en zo ga ik dood.
Clover: Sam je overdrijft.
Sam paniekerig: Nee echt niet.
Sam Boos: Maar als je zo'n vriendin wilt zijn hoeft het van mij niet meer wij zijn geen vriendinnen meer.
Sam huilt even en dan komt Mandy.
Mandy zegt vervelend: Ah lieve schat, heeft Clover je in de steek gelaten, nou wat zal ik doen je het zelfde lot geven als Alex ja zal ik dat doen.
Mandy: Maar eerst wordt jij morgen de hele dag verwend en krijgt Clover dit of Zij wordt normaal behandeld aan jou de keus.
Of ze wordt zoals nu behandeld. Wat kies je?
Sam: Laat haar lekker stikken. Ik wil dat ze net zo als nu wordt behandeld dan merkt ze niet eens dat ik dood ga.
Mandy: Prima als jij dat wilt of ik doe je gewoon nu dat kost me een hoop geld.
Sam: Is goed het is toch niet leuk om net zo als Clover behandeld te worden, want zij is officieel een bitch geworden.
Caitlin: Mag ik Clover er bij halen.
Mandy: Je mag haar de keus geven of ze gaat bij het overlijden van Sam kijken of ze gaat daar lekker nog effe verwend lopen worden.
Caitlin: Oke.
Dominique: Wacht wat mag ik dan doen.
Mandy: jij zorgt dat Sam daar ligt of staat of weet ik veel wat.
Dominique: Oke doe ik. Maar wat doe jij?
Mandy: Ik kijk natuurlijk toe.
Dominique: Oke. is goed.
Caitlin: Hai Clover
Clover: Caitlin nu even niet ik ben druk bezig met ontspannen.
Caitlin: Oke dan kijk je niet bij het overlijden van Sam.'
Clover: Is goed. Of wacht, zei je nou het overlijden van Sam?
Caitlin: Ja waarom niet zij gaat dood, als je een beetje had opgelet dan wist je dat.
Clover: Ik hoef niet te kijken, maar ik ga haar wel redden.
Caitlin: Hoe dan.
Clover: Zo.

Clover bindt Caitlin vast en gaat sneaky Dominique ook pakken en dan komt Mandy.

Clover: Sam gauw verstop je.
Mandy: Hai Clover heb je al een keuze gemaakt.
Clover: Ja ik ga kijken, maar eigenlijk naar geen enkele dood.
Mandy: Hoe bedoel je?
Clover: Sam pak haar.

En toen zat Mandy ook vastgebonden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen