Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • cloudydays

    Jeeeejjj!
    Wat een belachelijk mooi hoofdstuk!!

    En over de spoiler... Ik herken je gevoel helemaal! Ik heb het ook mega druk, met dingen waarvan ik niet eens weet wat ze zijn en daarnaast ook nog eens school en dansen.. Wat een gedoe allemaal! Ook ik ben aan het proberen te schrijven, maar lig er evht even helemaal uit.. Heel vervelend!

    Anyways! Ik ben blij dat je terug bent, kijk uit naar dit verhaal en je nieuwe fanfic and aaalllll that!
    Kussiieeeessa

    8 jaar geleden
  • Horlinson

    Prachtig geschreven weer!
    Ik hou ervan hoe je altijd je username in je hoofdstukken weet te verwerken en ja, idk why.
    Het is inderdaad even geleden, maar zo'n hoofdstuk als dit maakt het weer helemaal goed, want holy fudgecakes, laten even een moment stilte houden voor Harry's verklaringen en zijn verwarde hoofd en zijn laatste zin. Ja, vooral die laatste zin.
    Ik ben zo benieuwd naar het einde! En naar je nieuwe fic of course (:

    8 jaar geleden
  • xIsoldee

    Jeej je bent terug! 😍

    8 jaar geleden
  • AllDayDreams

    YASSS BITCH YASSS!!
    Jezus Christus wat heb ik je gemist, net als je story trouwens.
    Harry en Violet zijn perfect voor elkaar, maar dat begrijpen ze nog niet helemaal... Een schop onder hun kontjes is waarschijnlijk het beste medicijn
    ;)

    En school...
    Ja, nou. Daar wil ik niet over praten.
    Het is bijna maandag en die zijn altijd erg, maar in combinatie met school is het tien keer zo erg.
    Dus, dat was het over school.

    xxx Snel verder meid!

    8 jaar geleden
  • Loch_Ness

    School is kut, en morgen is het maandag dus dat is ook kut. Maar jouw story is geweldig en Harry is geweldig dus dat is gewoon geweldig.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen