Foto bij Opdracht 5!

Hierboven zie je de cijfers. Behalve als ze het niet doen, wat ik natuurlijk weer heb.
Opdracht: 3 4

Ronja: 8,1 - 9,1
Winter: 7,5 - 7,3 ;( Je bent afgevallen!
Vallerie: 7,0 ;( Je bent afgevallen!
Lucy: 9,1 - 8,8
Raikon: 8,5 - 9,5
Furr: 8,9 - 8,7
Eloise: 9,3 - 9,0
Bianca: 7,9 - 7,6

Hallo lieve tributen,

Ik weet het, het is laat en ik kan me daarvoor gaan verontschuldigen, maar ik kan ook de opdracht neerzetten. Waarschijnlijk ga ik dat eerste nog steeds doen. Of niett >:)
Ik ben ook maar een Time Lord! Ach nou ja, hier komt het belangrijke gedeelte.

Helaas moet ik jullie vertellen dat er twee afvallers zijn (een van opdracht 3 en een van 4) en dit zijn ze:

Opdracht 3: Vallerie is afgevallen. Je mag, als een soort van afscheid je dood gaan schrijven. Het hoeft niet maar als je het doet, stuur het naar me ;)

Opdracht 4: Winter is afgevallen. Voor jou geld hetzelfde als voor Vallerie; je mag ook de dood van je personnage schrijven.

Ik spreek volgens mij en de tributen als ik zeg dat we het jammer voor jullie vinden en dat we heel graag jullie stukjes willen lezen. Nu de rest van de opdracht.

De vijfde dag alweer? Dit gaat snel...

Op de vijfde dag gebeurt er niet veel maar natuurlijk wel wat:

Er komt een tsunami op het eiland met de bomen. De volgende personen zijn daar:

Lucy
Raikon
Eloise

Ze overleven het wel, maar wel met wat verwondingen. Die mogen jullie zelf verzinnen.

Lucy verliest een item in de tsunami. Ze krijgt gelukkig van haar sponsors wel wat: Een zwaard.

Bianca krijgt ook wat van haar sponsoren. Ze krijgt een EHBO-kit.

Furr vermoord iemand naar keuze maar NIET EEN VAN DE SCHRIJVENDE PERSONEN.

Ronja vermoord ook iemand naar keuze, maar ook niet een van de schrijvende personen. Overleg wel met Furr welke personen jullie vermoorden, anders vermoorden jullie dezelfde.

Jullie moeten dit voor 26 oktober inleveren.

Succes!

Reageer (4)

  • Veronique0401

    Shit, deadline helemaal vergeten! Tot wnr mag ik hem inleveren?

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    HAhahah Furr, niet zo bloeddorstig :P
    Ik wet niet of Val het erg vind, maar je zou haar kunnen vermoorden. Dan heeft haar dood ook daar nog nut zegmaar. (no offense val :') )

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Yaay ik mag iemand vermoorden!!!

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Jayy Dit gaat lukken :)
    Val, als jij je dood nog gaat schrijven, kan je die ook naar mij sturen?
    Wel jammer dat je afgevallen bent :(

    @Sanne: Winter wil graag iemand meenemen in haar graf (staat tussen alle spam) en dat is wel handig. Er zijn nog erg veel in leven op de derde dag al. Ze zou bijvoorbeeld Mira Jones uit 6 kunnen vermoorden?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen