Luca


Ik wil jullie even bedanken dat jullie zo trouw reageren. Liever twee hele leuke lezers dan veertig lezers die niets zeggen.^^
Wat vinden jullie van het tempo? Is één hoofdstuk per dag goed of zien jullie er liever twee? Of minder wellicht? Het voordeel van weinig lezers is dat jullie het kunnen bepalen :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • EvilDaughter

    Gelukkig, de jongens zijn er. Ze moeten nog wel even Luca en DJ vinden. Dan kan ik weer rustig ademhalen.
    nu even over het berichtje boven het hoofdstuk
    Alsjeblieft. :) het is een heel leuk verhaal en jullie zijn soms supergemeen met die cliffhangers. Ik vond het tempo nu een beetje sloom, maar dat komt omdat het zo spannend is. Als het later weer rustiger is, is het prima als er minder vaak een hoofdstukje komt.
    Ik heb liever ook een paar mensen die trouw reageren in plaats van lezen, en niks zeggen.
    :) een kudo voor dit hoofdstukje omdat ik blij ben dat de meeste meisjes veilig zijn. Hoop ik...

    8 jaar geleden
  • Altaria

    Hmm op dit moment heb ik liever het tempo dat ik gelijk weet of die jongens levenslang de bak in gaan (A) maar dat kan ook het moment liggen. Voorderest maakt het mij niet uit. Ik ben al blij dat jullie gewoon vaak schrijven!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen