Foto bij For Starters - 12

aah super leuk dat jullie allemaal nog steeds lezen en benieuwd zijn hoe het verder gaat! <3 Weer een nieuw stukje, maar het is wel weer iets korter. Komende weken heb ik vermoedelijk tijd om wat voorraad op te bouwen en kan ik dus wat vaker posten! :)

@katl1, deze keer iets sneller verder haha! Hoop dat je het nog leuk vindt.

@magiclove, haha gelukkig. En dank je wel! Doet me echt goed om te horen dat je het nog steeds leuk vindt!

@Assietje, oei, is ze niet te vaag? Ik wil graag haar worsteling neer zetten en haar twijfel over alles wat ze nu maakt, ten opzichte van haar vroeger zo zekere karakter, maar het moet wel passend blijven. Is ze teveel een twijfelkont nu? Erg interessant om te horen wat jij (en alle lezers in het algemeen) daarover denken. Haha een vervroegd verjaardagscadeautje, dat klinkt goed. Langzamerhand zouden er weer spoilers moeten gaan komen. Ik denk nog één a twee weken en ik heb een voorraadje.

@Green245, werkelijk? Hmm, kan niet zo gauw terug vinden waar dat zou moeten zijn..

@girlicious, aah wat leuk om te horen! Ik zal proberen weer vaker te gaan posten, want ik wil dit verhaal echt heel heel graag afmaken. Oo ik geloof dat hier een miscommunicatie in het verhaal zit haha. Dave heeft juist commentaar dat ze te weinig slaapt, niet dat ze te veel slaapt. Bij het invullen van de lijst, dacht May dat bij slaapcontrole hij haar misschien te veel uit zou putten, maar als Dave slaap controle zou gebruiken, is dat eerder om te garanderen dat ze voldoende slaapt. Ellendig dat dat niet overgekomen is, moet ik nog even naar kijken. Uhm For Starters is nog wel een paar deeltjes. Het gaat om de eerste ervaringen van May met de proefperiode. Hoeveel deeltjes dat precies gaat duren, heb ik niet zo'n idee van eigenlijk.

Nou weer nieuw leesvoer voor jullie! :) Heb het stukje iets langer gemaakt dan hij oorspronkelijk was.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Jokar

    Niceee! mooi geschreven hoor.
    Ik snap nog steeds niet wat er mis is met die Dave, maar er is iets mis met die man, maar IETS! is er mis met die man. ik weet trouwens wel zeker dat ik die hoofdstuk had gelezen, heel zeker!
    Snel verder en Kudo

    8 jaar geleden
  • magiclove

    haha Dave is gewoon jaloers aan het gedacht alleen al dat ze in een kamerjas de deur zou opendoen voor een ander
    Dat beloofd! (:
    snel verder

    8 jaar geleden
  • F4Nina

    Leuk! Snel verder. Ik was Callidora trouwens. ^^ En Dave je bent inderdaad een groot mysterie!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Als reactie op jouw reactie:
    Als niemand anders er over begint, moet je het maar zo laten, hoor. Ik ben zelf altijd al iemand geweest die veel twijfelt en merk het daardoor misschien sneller op. Veel twijfelen leidt bij mij nooit tot iets goeds en ik denk dat ik daardoor juist graag wil dat ze minder twijfel.

    *leest dan nu toch eindelijk het hoofdstukje zelf*

    Dit is zo'n leuk stukje!!

    En over twijfelen:
    "Kijk dat enthousiasme, daar kan ik wat mee." Een gelukzalige glimlach ontstond op Mays gezicht. Misschien was dit hele proberen idee toch niet zo'n slechte keus. Misschien konden ze er samen iets van maken. Al haar angst was vermoedelijk voor niets geweest, hij leek er vertrouwen in te hebben. En als Dave er vertrouwen in kon hebben moest zij dat toch ook kunnen? Hij wist beter waar het om draaide dan zij deed en als hij geen reden zag om te twijfelen, waarom zou zijn dat dan moeten doen? Dan moest het goed kunnen komen dus?

    Ik denk dat May hier in ziet dat ze niet zo hoeft te twijfelen en dat is goed denk ik. Al snap ik dat twijfel misschien niet in één keer weg is, maar ze heeft nu geen angst meer en dat is positief.

    Xx

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    "Ik zou het wel waarderen als je voortaan niet meer de deur open doet in de kamerjas."

    Eerst zeg je van dit uitzicht te genieten en ineens wil je niet meer dat ze het doet?
    Dave... je bent en blijft een groot mysterie...
    Ik snap het wel maar dont be selfish
    En ik had het inderdaad verkeerd begrepen van die slaapcontrole
    Want aan mijn slaap moet Dave niet komen hoor als ik May was
    Mijn slaap is ietsje belangrijker dan een man die wilt spelen
    Al is dit geen spelletje. Maar ook weer wel
    Ik weet nooit wat ik van Dave moet denken
    Soms is hij vervelend en later is hij lief
    Net als net:

    "Zonde, had graag van dit uitzicht genoten de hele dag." 

    Eerst dit, en dan ineens dit:

    "Ik zou het wel waarderen als je voortaan niet meer de deur open doet in de kamerjas."

    Nog geen seconde later
    Get your facts straight Dave
    En doe lief. Je zei het niet arrogant maar je geeft eerst een compliment en trekt die eigenlijk gelijk alweer in. Een soort van
    Niet meer doen (N)
    En ja, ik draag jou gewoon dingen op Dave (cool)

    Kudoo!
    Snel verder!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen