Foto bij hoofdstuk 5

hier is er weer een van Cerise

Na een tijdje zitten in de leerlingenkamer ga we toch naar bed. Ik kan niet wachten wat er morgen weer gebeurd. Als ik bijna in slaap val dan hoor ik iemand weg lopen. Ik kijk omhoog dan zie ik een schim langs lopen. Ik pak mijn schoenen en mijn toverstok en ga achter de schim aan. de schim moet wel Jane, Patricia of Rachel zijn want die zijn de enige op onze kamer. Als de schim in het licht komt zie ik dat het Rachel is. Wat doet zij nou hier ze volgt altijd de regels maar nu sluip ze zelf door de school. Als we buiten zijn loopt ze naar het verboden bos, ik ga daar niet in zo stoer ben ik nou ook weer niet. Ik loop snel weer terug naar de leerlingenkamer toe voor ik betrapt wordt. Zou ik het tegen de andere vertellen of zie ik het eerst aan Rachel vragen wat ze deed daar. Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen om wat Rachel daar nou dee.

De volgende morgen was echt niet normaal moe. Ik heb de hele nacht aan Rachel gedacht. Als ik bij het ontbijt kom is Rachel er niet. Zou ze gewond zijn geraakt in het bos. Nu wordt ik ongerust dan zie Patricia en Jane op me aflopen. 'He weet jij misschien waar Rachel is?': vraagt Jane. 'Nee hoezo?' Gewoon ze lach gister ook al niet in haar bed'. Zou ze ook hebben ontdekt dat ik ook weg was. Gelukkig houden ze op want ze zien Lars lopen. Ik sta op en ga mijn vriendin helpen. 'He ik weet dat wij een slechte start hebben gemaakt ik ben Cerise. Mijn vriendin vind je leuk en het spijt me wat ze voorschut heeft gezet.' 'Klopt ':zegt hij. 'En wil je ons vergeven en gewoon misschien vrienden worden?' 'Misschien':zegt hij en loopt weg. Oké denk ik bij mezelf en loop weer naar de tafel toe en vertel alles aan de ander.

Reageer (1)

  • evyan1

    leuk stukje. Omg Rachel wat doe je *_* snel verder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen