Foto bij 15.4: Nieuwe paden

Genietend staar ik naar de druipende rotsen boven me. Ik kan nog steeds niet kiezen naar welke schoonheid ik moet kijken. Die van Harry of die van de natuur? In ieder geval probeer ik het te combineren en draai ik mijn hoofd in zijn richting. Hij glimlacht warm naar me. Zijn haar is inmiddels opgedroogd waardoor zijn krullen extra wild zijn. Het gespierde lichaam ligt gewoonweg te pronken naast me, hoe kan ik er niet naar kijken? Ongemakkelijk doordat mijn lichaam er niet zo uit ziet leg ik een arm over mijn buik heen en draai ik me op mijn zij naar hem toe. Spijtig moeder natuur, maar Harry is gewoon de beste in alles, altijd. Geïntegreerd staren zijn groenige ogen me aan. Nieuwsgierig.
"Wil je teruggaan?" Bezorgd over het feit dat ik kippenvel heb en er wat raar bij lig slaat hij een koude arm om mijn middel heen en trekt hij me nog dichter naar zich toe. Zijn mannelijke geur is prominent aanwezig als ik adem haal door mij neus.
"Dat helpt niet echt om me op te warmen." Ik glimlach schaapachtig maar Harry beweegt echter niet.
"Ik weet anders nog wel andere leuke manieren om je op te warmen." Meteen stijgt het rood me naar de wangen en voel ik hoe mijn hoofd veel te warm wordt. Verdomde Harry ook. "Wat denk je daar van Louis?" Ik kreun als zijn tanden in mijn oorlel bijten en hij over me heen rolt totdat hij overheersend op mijn middel zit. Zijn handen belanden aan elk een kant naast mijn hoofd terwijl hij dominant kusjes geeft bij mijn nek. Onmiddellijk loopt er een aangename rilling over mijn rug waardoor ik genietend mijn heupen omhoog stoot tegen die van Harry. De krullenbol maakt vuisten van zijn handen als hij wild zijn volle lippen op de mijne duwt en me hongerig kust. Zijn iets warmere tong dringt passievol binnen in mijn mond en niet wetend wat te doen grijp ik naar zijn haar als hij liefdevol het nieuwe gebied verkent. Ik kreun opnieuw als ik naar adem hap en wil ons omdraaien maar Harry heeft me te sterk in zijn greep. Verbaasd trek ik even aan zijn krullen waardoor hij me begeerlijk aankijkt. Zijn ogen zijn zo licht als het maar kan. Gesloten oogleden verbergen het angstaanjagende zwart als hij ze terug opent. Opnieuw klem ik mijn benen rond zijn middel en probeer ik de overhand te nemen en te draaien. "Ik wist niet dat je zo graag van boven zat in bed." Ik grom en hap speels naar zijn lippen die ik dan ook niet meer loslaat. Een hand van mij daalt uitdagend af naar beneden. Via sterke armspieren kom ik terecht bij zijn V-lijn waardoor ik het niet meer uithou. Laat het bos maar zitten, ik neem Harry hier wel. Met hulp van een klein beetje magie en seksuele agressie draai ik ons dan toch om en pin ik meteen zijn armen vast boven zijn hoofd. Buiten adem verbinden onze ogen zich met elkaar en trekken mijn buikspieren samen. Harry's ogen zijn zwart van lust. Aantrekkelijk haalt hij zijn tong over zijn gezwollen lippen. Hij lijkt niet eens verbaasd, enkel opgewonden en geamuseerd. God, Harry ziet er zo goed uit van boven. Zo in mijn macht over een opwindend ding als hem. Ik besluit niet meer na te denken en mijn onzekerheden aan de kant te schuiven door kusjes van zijn lippen tot over zijn buikspieren te geven. Verlangend knijp ik in zijn heupen met mijn ene hand terwijl de andere zijn polsen nog vast houdt. De keizer heeft zijn ogen gesloten en zijn hoofd achteruit gegooid uit puur genot. Zijn lippen zijn licht uit elkaar geweken als ik terug naar boven ga en hem teder kus. Deze kus is in tegenstelling tot de anderen veel trager en betekenisvoller. Zonder enig probleem bevrijdt Harry zich uit mijn greep en komt hij overeind tot hij zit. Zijn handen nemen mijn gezicht vast terwijl ik hem verwildert aankijk als hij de zoen verbreekt. Hij grijnst, oprecht. God hij is zo mooi... "We moeten nu stoppen voordat ik mezelf niet meer kan controleren." Ik merk dat ik zonder dat ik het besef al knik als Harry zijn tong vluchtig over zijn lippen haalt. Die jongen heeft me echt betoverd. G-, heb ik nu geknikt? Ik wil niet stoppen. Mijn hart klopt nog wild heen en weer en mijn lichaam wil alles behalve dat. Ik frons en Harry grijnst verleidelijk. “Wat is er Louis?”
“Ik-“ ongemakkelijk haal ik mijn tong vluchtig over mijn lippen. “Ik wil meer.” Harry’s gezicht blijft even versteend staan en onmiddellijk wakkert hij de vlam terug aan. Zijn ogen staan groot en wild als hij mijn gezicht vast neemt in zijn grote handen en heel teder mijn lippen kust. Mijn knieën beven en aangedaan zoek ik houvast bij Harry doordat mijn lichaam begint te trillen. Hij glimlacht als hij traag onze lippen van elkaar doet scheiden, maar ik kijk hem enkel zielig aan.
“Nee, echt niet Louis. Ik ruk dadelijk de kleding van je lichaam als je me nog een keer zo sexy aankijkt. Ik zweer het.” Hij grijnst en brengt zijn mond terug naar mijn oor om daar verleidelijk verder te fluisteren. “Je weet niet hoe lang ik jou al wil nemen Boo. Zo hard als het maar kan zonder enige controle tot je zo hard roept dat heel het kasteel het hoort.” Opgewonden laat ik mijn handen over zijn rug glijden naar beneden, maar Harry stopt me door weer afstand te nemen. Zijn woorden hebben me mijn adem afgenomen en zoekend naar woorden staar ik hem aan, als een stomme.
“Doe het dan. God Harry, alsjeblief.”
“Daag me niet uit. Dat is gevaarlijk.” Hij wendt zijn donkere blik af en zet me netjes neer op mijn twee voeten voordat hij terug soepel het water inglijdt en zich zelf daarin onderdompelt. Verbaasd staar ik hem aan, ongemakkelijk.
“Wil je me niet?” Teleurgesteld ga ik terug op de oever zitten. De typische frons is ondertussen al verschenen tussen Harry’s wenkbrauwen en hij waadt naar me toe. Zijn koude handen nemen mijn benen voorzichtig vast.
“Je verdient zoveel beter dan hier en nu.” Zijn groene ogen staan zo vreselijk oprecht dat mijn hart ineens heel zwak is en traag en liefdevol begint te kloppen in plaats van oververhit.
“Maar deze plaats was toch speciaal voor jou.”
“Voor mij ja, niet voor jou.”
“Har-“ Hij zendt me een strenge blik waardoor ik al terug zwijg. Angstig klem ik me vast aan hem als hij me het water in trekt en me op zijn borstkas vastpint. Stevig, zodat ik niet nog banger wordt.
“Je verdient alleen het allerbeste.”

De zon brandt op onze lichamen als we uit het water komen. Harry begint weer te schitteren als een diamant, ergens doet het me pijn. Het zijn immers allemaal oude strijdlittekens. Gefascineerd blijf ik staan totdat hij me een vragende blik werpt en ik mijn kleding dan maar terug aantrek. Het zal wel snel drogen zeker. Ik ben echt zo’n stomme idioot vandaag. Ik zeg de verkeerde woorden, doe de verkeerde dingen. Woedend neem ik mijn schoen vast waarna ik hem onhandig laat vallen en begin te vloeken. Hoe stom kan het zijn?
“Louis.” Ik frons geïrriteerd als Harry me bij mijn onderarm vastneemt en trek me onbedoeld veel te bruut los. Ik frons om mezelf en vloek nog verder door mijn actie. Nu ben ik hem van me af aan het duwen, net zoals hij het altijd doet bij mij. “Louis, het is niks.” Boos op mezelf bal ik mijn vuisten en begin ik tegen een arme boom te stampen. “Louis!” Harry’s stem buldert woedend door het bos waardoor enkele vogels verschrikt opkijken, maar ik negeer het en blijf boos.
“Ik ben zo’n verrekte idioot! Hoe kan ik ook-“ Gefrustreerd trek ik aan mijn eigen haar voordat ik wild tegen een boom wordt aangeduwd. De schors prikt pijnlijk in mijn rug. De boom pakt me terug. Boos staar ik in een paar emerald groene ogen.
“Ligt dit aan mij?” Ik zucht en slik waarna ik boos naast hem door probeer te kijken, maar zijn brede schouders blokkeren het stomme uitzicht. Wees niet zo verdomd bezorgd Harry, straks vergeef ik mezelf dit te snel.
“Helemaal niet, dat is het juist! Ik verpest ook altijd weer alles voor iedereen.” Ik begin te roepen maar mijn stem valt weg doordat mijn keel dik wordt met tranen. Gegeneerd staar ik naar mijn schoenen, belachelijk gedrag van me.
“Wat heb je verpest dan? Ik vond het daarbinnen toch erg warm worden door je seksuele frustraties.” Harry grijnst geamuseerd waardoor ik even glimlach maar mezelf dan terug corrigeer en naast hem door staar. Stomme Harry met zijn stomme oogverblindende grijns. “Brave Louis die zin heeft in me bij een vochtige oude grot. Ik wil niet weten wat dat moet doen als we in een echt bed liggen.” Het warm stijgt me naar mijn wangen en glimlachend duw ik hem van me af, maar hij wil niet bewegen. Stomme Harry. Stomme verrekt mooie Harry. Ik grijns als hij nog dichterbij komt en me plagerig aankijkt. Het is hem weer gelukt.
“Ga weg charmeur. Bij jou kan ik ook nooit boos zijn.” Harry lacht waardoor er een schattig kuiltje in zijn linkerwang verschijnt. Te schattig.
“Wees maar boos op me. Bedenk maar iets. ‘Hij’ is te groot’, of omdat je geen eten van me krijgt. Misschien ben ik wel te sexy.” Hij gebruikt het woord weer, sexy. Ik lach als hij met zijn wenkbrauwen begint te wiebelen en grijp naar mijn buik. Stomme Harry.
“Stop, ik krijg er buikpijn van.”
“Van mij of van die wilde gevoelens daar beneden?” Ik lach nog harder als hij zijn neus in mijn hals duwt en me stevig vasthoudt. Harry is geweldig. Harry is alles.
“Pas maar op of ik trouw met je zus, die kan zich tenminste wel gedragen.” Harry gromt gevaarlijk in mijn oor en zet zijn tanden in mijn oorlel. “Hé, vampier. Gedraag je eens.” Ik geef hem een duwtje en hij haalt glimlachend zijn tanden uit mijn vlees. “Heb je honger?” Serieus bezorgd staar ik hem aan, waardoor de sfeer weer verandert en hij ‘nee’ schudt.
“Alleen zin Boo. Alleen zin.”

Wat een schatjes!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen