Me so sorry, ik had het vandaag verbazend druk. Sterker nog, als het goed is heb ik het de komende tijd eindelijk weer eens druk. Ik heb de afgelopen maanden thuis gezeten, maar had vandaag een sollicitatie en zoals het er nu uitziet heb ik eindelijk weer werk! En mag komende vrijdag nog voor een ander uitzendbureau aan het werk. Heb echt zo'n zin om weer lekker bezig te zijn!
Dat betekent alleen wel dat ik niet kan beloven dat ik de komende dagen regelmatig upload. Ga morgen naar mijn ouders (want waar ik vrijdag moet werken is dichter bij mijn ouders dan mijn eigen huis) en dan vrijdag werken. En zaterdag ga ik met een vriendin shoppen in Almere en dan door naar een verjaardag van een vriendinnetje in Utrecht. Druk dus en aangezien ik weinig tot geen voorraad heb aan deeltjes word het een beetje lastig om te posten haha. Ik doe mijn best om nu nog wat te schrijven, maar moet zeggen dat ik momenteel niet erg veel inspiratie heb, sorry.
Liefs x

15 oktober.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • TomKBitch

    Ocharme Tommie...
    Het is echt wel een teken dat hij haar graag zoet eh..
    Andrs zou die nie willn dat ze bij hem bleef...
    Dus eignlijk zou ze gecharmeerd moetn zijn x)
    Al snap ik haar ook..
    Pff is moeilijk om een kant te kiezen eignlijk...
    Al mag May ook wel iets liever doen tzgn hem...
    Kbdoel een "goeiemorgen" zonder irritatie in haar stem zou ook leuk zijn x)
    Maar ze blijvn een leuk stel x)
    Niet gemakkelijk maar wel leuk x)

    Snel verder!!
    Leuk dezltj!!
    En hopelijk heb j de job!
    Schrijf trouwens maar gwn opj gemak door!
    Xx

    8 jaar geleden
  • Raveness

    gefeliciteerd met je baan!!

    Ik begrijp wel wat May zegt, ik zou ook eerst op mijzelf gaan (en ja ik heb die fout wel gemaakt toen de tijd) dus ik zal niet snel meer zoiets doen..

    Snel verder gaan hoor, zodra je tijd hebt ;)

    8 jaar geleden
  • FallingFaith

    Veel plezier!
    Ik kijk al uit naar het volgende deel!

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Ik snap May wel... eerst lekker op jezelf... daarna pas samenwonen

    natuurlijk is het fijn dat je weer werk hebt maar blijf je ook schrijven?

    anders moet ik je zolang missen :S

    snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen