Foto bij Teddy Lupos 91

Sorry het is weer veel te lang geleden. Het is echt even super druk geweest. (ben oa in LONDEN geweest)
Maar ik ga nu weer beginnen posten.
En ook Korte verhalen over Harry Potter en de andere personages en What if... Sirius raised Harry? zouden ook weer wat aandacht moeten krijgen.

Voor degene die het niet meer weten, Teddy zit op dit moment bij de Wemels voor Kerst.

(het is een behoorlijk lang deeltje, hoop dat dit toch iets goedmaakt)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • 4na

    Ik had niet verwacht dat Narcissa iets zou sturen...

    8 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Yess nieuw stukje! Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Heronwhale

    JAAAAAA EEN NIEUW STUKJE GA ZO DOOR! EN TEDDY: geef dat pasteitje maar aan mij!

    8 jaar geleden
  • katl1

    Hé, George, mag ik ook zo'n doos?

    SNEL VERDER PLEASE!!!

    8 jaar geleden
  • Glorfindel

    Dat is toeval, gisteren zat ik nog in londen!

    Er werden hapjes opgediend en Teddy zag zich geconfronteerd met het dilemma om nu meer te eten van alle heerlijkheden of straks een extra portie bij het hoofdgerecht of het dessert.

    doodnormaal hoor teddy

    George maakte van de gelegenheid gebruik om Teddy snel het een en het ander in het oor te fluisteren.
    “Het is een dubbelebodemdoos, je moet er met je staf op tikken en ‘lach je krom’ zeggen om de rest te zien. Niet als je oma in de buurt is.”

    ik wil ook zo een doos!

    (Maar misschien was dat laatste pasteitje er net teveel aan geweest).

    ken ik...
    (ik ben BardTheBowman trouwens)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen