Foto bij idontwannabeyourfriend;thirtythree.

lets go ononon. inspiratieloos.
heel dom stuk. :$ maarja, dt krijg je als je inspi-loos bent. en hij is weer zo kort sorry sorry sorry. voor vrijdag heb ik een lang deel okeuuuh?

AMBER POINT OF VIEUW.

met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan. 'je liegt, je liegt justin.' hij weet niet wat hij moet, zie ik aan zijn gezicht en ik veeg mijn tranen weg. 'ik lieg niet, alles komt goed, hoor je me. ze gaan er alles aan doen om jou moeder terug te vinden alles. waarschijnlijk zit ze nu ergens in een restaurant koffie te drinken en lacht ze zich kapot als ze hoort dat we dachten dat ze vermist was.' ik begin een beetje te lachen, 'klinkt als iets wat mijn moeder zou doen ja. ' hij kijkt opgelucht.
'uhm amber?' ik knik naar hem 'ben je echt verliefd op iemand anders?' ik kijk weg 'ik ben verliefd ja' ik kijk hem weer aan en zie die teleugestelde blik, wat me pijn doet. 'ooh oke, uhm ik ga naar beneden''en hij staat op als hij wegloopt zeg ik ' op jou.' hij staat abrupt stil en draait zich om.' ik grinnik, en hij komt weer naast me zitten.

Reageer (7)

  • BabyWhale

    ilove your drama ;)

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Mooi, verder!!

    1 decennium geleden
  • minelove

    verdeerr

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    aaaa echt mooie veder dan word ie nog mooier:$

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    die was wel grappig x'D

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen