Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Amica

    Ik heb hem net nog eens uitgelezen, hoewel ik al zou moeten slapen, maar jouw verhaal is veel te verslavend. Ik moets weer bijna huilen op het einde, gewoon omdat het gedaan was, omdat alles zo perfect eindigt, omdat Ryess perfect is, omdat Gabriellie perfect is, omdat Chasper? perfect is, omdat Levara? perfect is, omdat Apple perfect is, omdat deze story perfect is, omdat jij perfect bent, omdat iedereen gelukkig is, inclusief ik, gewoon omdat deze story bestaat. Ik heb zoveel gevoelens bij deze story gehad, ik voelde helemaal mee met iedereen, ik heb wel een lievelingspersonage, maar eigenlijk zijn ze allemaal mijn lievelingspersonages, behalve William natuurlijk. Ik weet totaal niet waarom, maar plots heb ik zin om je een kudo te geven. Ik ga dat gewoon doen, omdat jij het verdient, omdat jij een prachtige schrijfstijl hebt, omdat iedereen dit verhaal zou moeten lezen.
    Ik wil je bedanken voor het schrijven van één van mijn lievelingsverhalen.

    8 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Ook jij, bedankt!

    8 jaar geleden
  • xfax

    Het was echt een geweldig verhaal!
    Bedankt voor je openheid en creativiteit en het feit dat je dit wilde delen ^^

    Xx

    8 jaar geleden
  • Duendes

    We moeten jou eigenlijk bedanken!! Voor het schrijven van dit verhaal :')
    Het was super, niet stoppen met schrijven nu het verhaal uit is, hoor!!!

    8 jaar geleden
  • Chantilly

    Graag gedaan, lieverd!
    En natuurlijk heb ik gestemd op jou, meid!
    Ik ga dit verhaal echt missen.. Misschien moet ik over een paar maanden dit verhaal maar eens herlezen.. Dan vallen me altijd dingen op die ik de eerste keer niet gezien had
    Ps. Stel dat je ooit een ander verhaal gaat starten, dan weet je me te vinden ;-)
    Love yaa <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen