Foto bij ||19||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • FollowYourDream

    Oh wie is die man? Harry kent hem, zonder twijfel! Maar van waar? Hmm, volgens mij een vriend van Harry, of misschien zelfs zijn vader!
    Ik weet het niet, alleen dat ik het heel eng vind.
    En Harry begint me te irriteren! Hij moet net iets minder arrogant zijn tegen Niall, i.p.v. hem te beledigen! Maar ergens denk ik dat dit Harry's tactiek is om tegen iemand te zeggen dat hij om hem geeft. (rare tactiek als je het mij vraagt xD)
    Maar jullie zijn zo'n super schrijfsters! Hoe jullie ieder personage neerschrijven, prachtig gewoon! Jullie zitten bomvol talent!

    En inderdaad, ze hebben hun pauze meer dan verdiend! En er komt nog een geweldig album aan... (:
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Iewl, wie was die man???? Sowieso weet Harry meer dan hij laat merken... Ik hou er echt van dat hij zo mysterieus is!!
    Jullie verhaal wordt ieder hoofdstukje beter en beter!!
    En ugh, die foto's... :( Ik ga onze schatjes echt missen, maar ze hebben hun pauze echt verdient, inderdaad!!
    Maar geen nieuwe OTRA-momentjes is wel echt even om bij te huilen...
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    Wat een enge vent...


    ik weet nu al dat ik eraan moet gaan wennen om geen concert filmpjes meer te zien op tumblr.. :( Maarrr ze verdienen deze rust wel echt.

    x

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen