Foto bij ||22||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Een sleepover gewoon door de weeks???
    Elke moeder met een tiener (zoon of dochter of allebei) zou dat niet toestaan.
    Mocht ik ook nooit toen ik nog op school zat.
    Puur omdat je dan - als ouder - niet zeker weet of ze de volgende ochtend wel op tijd opstaan en naar school gaan.

    Sorry, mijn mening natuurlijk, en gebaseerd op hoe het voor mij vroeger was.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Er gebeurde hier vreemde dingen.

    Dat is nog zacht uitgedrukt, Niall!! Oooh, maar ik hou zo hard van die mysteries en dat vreemde kantje! Ik ben zo verslaafd aan jullie verhaal, het is niet normaal...
    Wel niet zo slim van Harry om zijn pen te vergeten! En inderdaad, waarom wil hij hem zo graag terughebben? Hmmm, vragen vragen vragen... Echt, elk hoofdstukje laat me verlangen naar meer!
    En die sleepover!! Dat wordt nog interessant vermoed ik...
    IK HOU ZOVEEL VAN DIT VERHAAL!!!
    En ik kan niet praten over Made In The A.M. zonder flauw te vallen. Het is perfectie...
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, wat leuk, een logeerpartij! Nu zijn Harry en Niall onder één dak, benieuwd wat dat gaat geven :'D
    En zo belangrijk is een pen nu toch ook niet? Ik bedoel, ik heb thuis honderden pennen liggen, waarom moet Harry zijn pen (die hij dus in de kast had laten liggen) dan persee terughebben? En dan nog zo stiekem doen...
    Hoe meer ik hoofdstukjes van dit verhaal lees, hoe verliefder ik erop word! (H)
    Echt, mijn complimenten! Jullie schrijven geweldig, zo leuk met een vleugje mysterie eraan!
    Xxx
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen