Foto bij ||23||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Echt vreemd is het niet dat Niall niet kan slapen.
    De mysterieuze Harry, die plots op school zit. De vreemde geluiden, achtervolgt worden, flitsen en dergelijke.
    Niall is dan nog best optimistisch want anders zou je daar stiller, behoedzaam, alerter en terughoudend van worden.

    Mijn top 3?
    1. If i could fly
    2. Love you goodbye
    3. Never enough/Temporary fix/Olivia

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, Haha wat een leuk stukje!
    Vooral het Narry stukje! Niall is zo schattig, terwijl Harry zo mysterieus is!
    Mijn reactie is ietwat laat, maar ik was er echt niet goed van! Nu nog niet! Hoe kun je zoveel onschuldige mensen doden? Pff... Onbegrijpbaar!
    Ik heb eerlijk gezegd het nieuwe album nog niet geluisterd. Ik heb geen spotify, en ik mag het album van mijn ouders niet kopen (huil)
    Dus ik wacht op een Youtubeversie.
    Xxx
    En met mij gaat het redelijk, afgezien van de vele testen en examens die nog gaan komen...
    Hoe gaat het met jullie?

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, en met mij alles goed!
    Met jullie ook? :)
    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, superstukje!!
    Ik zou Nialls pyjama wel eens willen zien, eigenlijk! xD En dat Narry momentje was wel leuk! ;)
    Harry is zo zalig mysterieus... Weer zo prachtig geschreven ook!
    En Parijs... Ik heb er echt geen woorden voor! Ik was zo geschrokken toen ik het nieuws hoorde! (huil)
    Zo'n zaken zouden niet mogen gebeuren, maar het komt constant voor, niet enkel in onze streken. We kunnen enkel hopen dat dergelijke dingen op een dag definitief tot de geschiedenis zullen behoren.
    Ik vind het echt heel moeilijk om een top drie te zeggen!
    If I Could Fly is wel mijn absolute nummer 1! En Love You Goodbye en A.M. zijn ook toppertjes... Maar ik vind ze allemaal goed! Naar mijn mening hun beste album tot zover!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen