EVEN GOED OPLETTEN:
Ik heb wat dingen moeten veranderen, omdat sommige dingen niet klopten. Er is een nieuw hoofdstuk 6(zie deze is niet van belang en zal ik activeren wanneer ik meer tijd en inspiratie heb) Deze hoef je niet per se te lezen en voor de rest zijn er geen grote veranderingen.
Om het even duidelijk te maken is dit dag 3 van de 5 in plaats van dag 2.

Sorry dat het weer zo lang heeft geduurd, maar ik heb wel Viktor gezien ^^ want ik ben naar Vitesse-Ajax geweest. De wedstrijd waarin hij ook nog eens scoorde, dus jullie kunnen wel begrijpen hoe enthousiast ik was. Ik wou een foto erbij doen van die wedstrijd, maar deze is te groot en one drive doet moeilijk, maar ik verzin nog wel een oplossing.
. Ik ben inmiddels 18 en heb veel leuke dingen gedaan. Ook heel veel school dingen.

Ik hou oprecht van jullie reacties. Het is echt gek als mijn mailbox bijna ontploft door alle berichten en dat maakt mij zo blij. Dat is dan een droom die uitkomt.
En bedankt voor het checken van de band. Dat betekent oprecht heel veel voor mij en ook voor de jongens natuurlijk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Flloyd

    Love itttt!!!

    8 jaar geleden
  • missk8

    ga je nog verder of was dit het ???

    8 jaar geleden
  • mientjexxx

    Fijne feestdagen iedereen xx snel verder

    8 jaar geleden
  • Shaw

    Snel verder plsbx

    8 jaar geleden
  • Bumbaa

    Verder xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen