Foto bij AngelFalls Beauty&Fashion corner

Alles wat je moet weten over Beauty & Fashion!!

Beauty



Het is weer zover. Het einde van de herfst nadert en de winter komt om de hoek kijken.
Een droge huid komt en je weet niet wat je moet doen. Help!! Oplossing: maskers!
Heerlijk ontspannende, hydraterende maskers doen het altijd goed voor je gezicht.
Zoek naar een geschikte masker voor jouw huid, eentje die echt hydrateert voor het gezicht!
Smeer de masker goed over je gezicht en nek heen, vermijd de ogen!
Laat het 10 à 15 minuten inwerken en haal het er vervolgens met lauw/warm water af.
Vervolgens doe je wat gezichtslotion op om de PH waarde van het gezicht weer te herstellen.

Als je geen zin hebt om een masker te kopen van jouw favoriete merk, dan kun je er ook één zelf maken!

- Hydraterend avocadomasker – Het zou een vreselijke vergissing zijn om je avocado’s weg te gooien
als ze bruin zijn. In plaats van ze weg te gooien, kun je ze omtoveren tot een hydraterend gezichtsmasker.
Snijd de avocado door midden, verwijder de zaadjes en lepel het vruchtvlees eruit.
Plet het vruchtvlees totdat je een pasta-achtige consistentie hebt.
Als je de hydraterende eigenschappen van dit masker een boost wilt geven, voeg je een lepel honing
of Arganolie toe.

- Honing en banaan gezichtsmasker – Honing kun je niet alleen gebruiken voor je ochtendtoast, het is ook een zoete traktatie voor je huid. Honing is een natuurlijke vochtinbrenger, wat betekent dat het vocht aantrekt. Als er iets is dat je huid in de koude wintermaanden nodig heeft, dan is het wel vocht. Gemengd met banaan zal dit gezichtsmasker je huid zacht en stralend maken. Plet simpelweg een banaan, voeg een of twee eetlepels honing toe en breng het aan op een schoon gezicht.

Als je nog wat over hebt, kun je het altijd voor een handmasker gebruiken!

Als iemand nog eventueel advies nodig heeft over schoonheidsproblemen dan is AngelFall (Gediplomeerd schoonheidsspecialiste) de aangewezen persoon die advies kan geven.


Fashion




Fashion for autumn and Winter!


De grote vraag is, wat je altijd aan jezelf hebt gevraagd….? Wat moet je aan doen?! Welke schoenen wel horen bij je herfst kleding en welke niet! Elk meisje heeft die probleem echt wel, maar wat moet je er tegen doen? Hier zijn de tips! Hier zijn de kledingkleuren wat écht herfst en winter is. Hier is Fashion!

Upcoming:

In de volgende Q-Magazine editie een exclusief fashion-interview met Nakotak over haar vintage collectie!


Tips om nooit meer 'Help, wat moet ik aan te zeggen!':


Ze gelden voor alle seizoenen:

1. Denk vooruit, plan je outfits.
- Vooruitdenken is natuurlijk het geheim om je snel te kleden, of het nu om een werkdag of een speciale gelegenheid gaat.
2. Bereid je dagen goed voor.
- En als je toch al weet wat je aan gaat doen, waarom zou je je outfit dan de avond van tevoren niet al klaarleggen?
3. Ga voor verschillende opties.
- Voor bijzondere gelegenheden is het fijn om een paar opties te hebben, vooral ook omdat wat je gaat dragen ook van het weer en je humeur afhangt.
4. Twijfel je? Ga op zeker.
- Trek die outfit aan waar je je gewoonlijk het beste in voelt.
5. Vertrouw op je stijl.
- Voel je, als je eenmaal buiten bent en het te laat is, dat je toch de verkeerde outfit hebt gekozen, dan is er maar één oplossing: zet het uit je hoofd, verman jezelf, verkeerd of niet, je gaat het met deze outfit maken.
6. Probeer nieuwe kledingstukken van tevoren uit.
- Trek nieuwe kleren en nieuwe schoenen nooit voor de eerste keer naar een bijzondere gelegenheid aan.
7. Houd je garderobekast netjes.
- Een ander geheim van snel beslissen wat je aandoet, is natuurlijk een geordende garderobe.
8. Maak van tevoren combinaties.
- Middagje vrij? Regenachtige dag? Gebruik deze tijd om combinaties te maken met de dingen die je hebt.

Tips van Q-Leden:

Als jij kledingtips wilt delen kun je ze aan AngelFall vertellen! Maximaal drie kledingtips van Quizlet leden!


Q-Leden Fashion:

Heb jij nu toevallig iets nieuws gescoord en wil je er graag mee pronken in QMagazine? Stuur dan een foto in bij redacteur AngelFall! Wees niet getreurd! In iedere magazine zullen maximaal drie foto's komen te staan, en wie weet komt jouw foto gewoon pas met de volgende editie!




Dé tien modekleuren van de herfst/winter:


- Dried Herb
De kleur van gedroogde kruiden. Een mooie olijfgroene kleur. Ook wel militair groen of safarigroen genoemd.
- Oak Buff
De kleur van geelbruin eikenhout. Heeft ook wel wat weg van karamel. Een mooie warme tint voor de winter.
- Desert Sage
Mooie lichte grijs groene tint van salie. Een neutrale kleur die zich makkelijk laat combineren.
- Biscay Bay
De mooie blauwgroene kleur van de zee van het water in de Golf van Biskaje. Mooi met lichtgrijs, maar ook goed te combineren met wat fellere kleuren.
- Reflecting Pond
De donkerblauw-grijze kleur van diep water. Zo donkerblauw dat het soms donkergrijs of zwart lijkt.
- Marsala
De kleur van het jaar 2015. Een mooie aardse dieprode kleur van Marsala wijn. Iets tussen roze, koper en paars in. Zowel bij de kleding als de schoenen zie je deze kleur veel terug
- Amethyst Orchid
De kleur van de amethist orchidee. Het is niet paars en niet lila, maar er tussenin. Laat zich mooi combineren met de blauw-grijze tinten
- Cashmere Rose
Mooie zachte tint roze. Mooi om te combineren met zwart, grijs en donkerblauw.
- Cadmium Orange
De vrolijkste en eigenlijk niet zo winterse kleur oranje. Wel mooi om te combineren met (donker)grijs.
- Stormy Weather
Geen herfst en winter zonder de kleur grijs. En dit seizoen in de tint van de lucht bij stormachtig weer. Mooi met roze, paars, marsala. Maar ook met het lichte grijsgroen van hierboven.

http://www.trendystyle.net

Reageer (2)

  • Altschmerz

    Die "Help — wat moet ik aan?" tips zijn zo handig. (':

    8 jaar geleden
  • Avarosa

    Ik heb een klein tipje voor de foto's die je rechts uitlijnt. Doe er een witte rand rond, dan staan ze niet zo tegen de tekst gedrukt. :)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen