Foto bij 046.

Lieve lezertjes,

Ik heb een tijdje niks geschreven, omdat ik er gewoon geen tijd voor had.
Ik ben dit jaar begonnen aan de studie Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam, en het is zwaar!!
Deze week had ik van maandag t/m vandaag 5 toetsen. Voor Communicatie en Marketing moest ik allebei een heel boek uit mijn hoofd kennen, dus dat was erg veel om te leren.
Daarnaast had ik een project en 2 Nederlandse toetsen.
Zoals je kunt zien had ik het erg druk deze week en vorige week natuurlijk flink leren.

Ik hoop dat jullie het begrijpen! Vanaf nu zal er meer online komen.

Even een kort hoofdstukje, binnenkort worden ze weer langer.

Bedankt voor het geduld

Kusjes!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Scamanderr

    En weer een knaller hoofdstuk! En het is helemaal niet zo kort :)
    Ik vind dat ze bij Draco moet blijven, ze passen veel beter bij elkaar en ze is toch zwanger van hem des te meer reden! ;)

    & goede cijfers, doe zo verder!

    xx

    8 jaar geleden
  • magiclove

    snel verder

    8 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Wow lekker hoog cijfee voor nl
    En maakt niet uit hoor dat ke het xo druk hebt (heb het nu ook druk hem een examr week yeah -_- )
    Och ja zet hem op
    Oj en ze moey voor dravo kiezen

    8 jaar geleden
  • X_Tina

    O my god, een 9.1 voor Nederlands!? Wou dat ik dat kon, ik kom niet hoger dan een 6.5 :S echt knap!!
    En heeeeel leuk stukje!! xD gauw verder gaan hoor en ik hoop echt dat ze gauw voor Draco kies en ook het verteld van dr kindje (flower)

    8 jaar geleden
  • Considerable

    Oelalaaa wanneer zou Allison het nieuws vertellen aan Draco _O_ en het geeft niks dat je minder kan schrijven, school gaat natuurlijk voor! Ik en alle andere lezers staan achter je! (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen