Schelden.. Veel mensen doen het, weinig beseffen de gevolgen ervan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ItsMeNadine

    Op mijn school schelden ze me ook wel eens uit.
    Een keer hebben tweede klassers me hoer genoemd
    en van die rotjochiesuit mijn klas''pinda'' omdat
    ik daar allergisch voor ben. -_-

    8 jaar geleden
  • Duendes

    Ik denk dat schelden zoveel pijn doet omdat het je zelfvertrouwen en eergevoel schaad. Trots is iets wat erg belangrijk is voor mensen, en door iemand uit te schelden schaadt je die trots. Mensen zijn trotse wezens...

    8 jaar geleden
  • bloemenkroon

    Ten eerste: je schrijft zo goed je mening op. Gewoon respect


    Ten tweede schelden...
    Ten eerste is het vreemd jezelf met anderen te vergelijken, ik bedoel, iedereen is anders. Vind dezelfde persoon maar. Diegene die iemand anders uitschelden, oké misschien heb je het rot thuis ofzo,,maar is dat een reden. Is het een reden om iemand anders naar beneden te halen. Ieder mens heeft slechte eigenschappen, al zien de meeste die niet. Ahrw ik kan er zo boos om worden.
    Oké, mensen zijn vreemd. Willen overal beter in zijn. Vergelijken elkaar als snoepjes en kiezen welke smaak ze het beste vinden. Maar even, smaken verschillen. En ga iemand niet uitschelden omdat diegene niet de smaak heeft die jij lust. Alsof jij perfect bent.
    En toen kwam de quote, ja ik schrijf hierover veel. Meningen zijn belangrijk te geven.



    AghK ik laat telkens wel een reactie achter.Omdat ik een fan van je ben
    (K)

    8 jaar geleden
  • MrsNeymessi

    Ik word/werd gespest en ja je wordt gwn uitgescholden voor de vreselijkste dingen en ik geloof gwn ook nog echt wat ze zeggen. Ze zeggen dat zo vaak. Ik hoor het nog steeds dagelijks aan en ja ik snap gwn niet wrm ik nog leef maar okay :/

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Ik ben ook een aantal jaar uitgescholden op mijn basischool, vanwege mijn uiterlijk...
    En...
    Tja...
    Ik scheld mijn broertje wel eens uit als we ruzie hebben, maar dat mag... Toch...?
    Ik zeg ook weer sorry, maar dat woord kenden ze blijkbaar op mijn school niet, en ik was te bang om het te zeggen.
    Gelukkig (deels) zit ik nu op de middelbare school :) al weer in mijn 3e jaartje
    Alsnog ben ik er niet helemaal overheen gekomen, ik ben nog steeds best wel stil, terwijl ik eigenlijk heel druk hoor te zijn...
    Leuk hoofdstuk, ik geef een kudo

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen